poniedziałek, 22 października 2012

Pierwsze próby z metodą water marble :D

Jakiś czas temu pomyślałam, że spróbuje metody water marble. Niestety jak się nie przeczyta dokładnie instrukcji jej wykonania to otrzymuje się takie efekty jak u mnie. Ale wszystko po kolei. Zacznijmy od początku.

To moje przygotowanie ręki do malowania:


Więcej było roboty z tym obklejaniem palców niż to było warto, bo ostatecznie nie wiele to dało. Później znalazłam poradę, że najlepiej posmarować palec naokoło paznokcia oliwką,  a wtedy bardzo łatwo usunąć lakier, co okazuje się prawdą. Już to sprawdziłam ;)

To wróćmy do mojej próby. Inteligentnie, zamiast wpuszczać lakier do wody po kropelce, to ja go lałam nie wiadomo ile, czego efektem było to iż opadał na spód szklanki, chociaż część też została. Kolejny błąd jaki robiłam to, to że po włożeniu palca do wody od razu go wyciągałam nie zbierając pozostałego lakieru, a że było go bardzo dużo to cały wzorek po wyjęciu z wody wprost spływał z paznokcia :/

A tak wyglądały trzy palce po zastosowaniu metody water marble w moim wykonaniu :D



I jeszcze samotnie ten, który wyszedł "najlepiej":


Ale bez obawy, kolejna próba była wykonana już prawidło, a jej efekty zamieszczę niebawem. :)

16 komentarzy:

  1. o kurcze, nie wiedziałam że jest taka metoda :D ciekawie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już próbowałam kilka razy ale kompletnie mi nie wychodzi;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi za drugim razem wyszło, ale strasznie dużo z tym roboty ;)

      Usuń
  3. ja próbowałam ale prawie wszystkie lakiery idą mi na dno naczynia, nawet jeśli dam tylko kropelkę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też tak się robiło z większością, albo nie chciały się rozpływać, ale miałam na szczęści kilka nowiutkich z Safari, które dostałam niedawno na urodziny, i akurat ładnie się rozpływały i nie szły na dno :)

      Usuń
  4. ja nawet nie próbuje bo wiem że mi nie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja początkowo też nie zamierzałam próbować, ale jednak się zdecydowałam i za jakiś czas pewnie będę próbowała jeszcze raz, ale muszę zakupić do tego celu kilka dodatkowych lakierów ;)

      Usuń
  5. Przypomniałaś mi, że mam nowe lakiery! :D A ostatnio miałam ochotę na waterka :).

    OdpowiedzUsuń
  6. takie tam z taśmami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak Aga, takie stylowe :P

      Usuń
    2. stylowe haha ;D
      już nie jestem anonimowa ;< :<

      Usuń
    3. kiedyś musiało to nastąpić :P

      Usuń
  7. To czekam niecierpliwie na efekty! Ja próbowałam ale mi nie wychodził ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze trochę poczekasz, bo mam problemy z netem ;)

      Usuń
  8. Masz prawdziwy talent podziwiam i obserwuje polecam swój blog szminko-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...