sobota, 27 października 2012

Water marble - wersja oficjalna :)

Hej, hej :)
Dziś post na szybko więc będzie mało opisu, za to mnóstwo zdjęć. Tutaj jest wcześniejsza próba metodą water marble. A teraz obiecana druga próba, której efekty miałam przedstawić, więc proszę badzo:












Od razu mówię, że najlepiej używać lakierów nowych, bo stare nie chcą się tak ładnie rozpływać ;)

Niestety nie mogę więcej napisać i tak już tego posta robię w biegu, przygotowując się na wesele :P W najbliższym czasie wrzucę też moje weselne pazurki ;)

Do usłyszenia ;)

16 komentarzy:

  1. Przepiękne wm! Ja mam czasami problem żeby kolejna kropla lakieru mi się rozpływała w tych pierwszych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję ;) ja miałam ten problem ze starymi lakierami, ale nowe z Safari idealnie się nadają :)

      Usuń
  2. jeju! piękne! i te kolory! też tak chcę :(
    a na każdy paznokieć robiłaś tą 'mozaikę' z pływających lakierów osobno, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      to do roboty :P
      na kciuk oddzielnie, a później po dwa wskazujący z środkowym i serdeczny z małym ;)

      Usuń
  3. Niby takie proste ale mi nie wychodzi.... jak wyciogam z wody to na paznokciu mm strasznie duzo tego lakieru ;/ dziwne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może lakiery są zbyt stare i się nie rozpływają albo za dużo ich dodajesz, to musi być po jednej kropelce na zmianę :)

      Usuń
  4. próbowałam tej metody, ale nigdy mi nie wyszło, u Ciebie wygląda super

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...