środa, 17 października 2012

Zainspiruj się naturą - tydzień 1: Kwiaty

To rozpoczynam swój udział w projekcie Zainspiruj się naturą. Dziś pomysł na pierwszy tydzień o tematyce kwiatowej. Nie zainspirował mnie tutaj żaden konkretny kwiat. Po prostu pomyślałam żeby połączyć biel z błękitem i otrzymałam taki efekt:


Użyłam do tego, na wstępie lakieru podkładowego i-nCare (czy coś takiego), jako lakier bazowy zastosowałam lakier z Safari (fiolet niestety nie wiem jaki dokładnie nr gdyż nigdzie go nie widzę, a dalej to już do kwiatów farbki akrylowe: biała, niebieska,czarna, żółta, dwie zielone :) Na koniec żeby dodać połysku użyłam Top Coat - Golden Rose GEL LOOK :)


i takie są oto efekty mojej pracy :)



A tutaj możecie znaleźć prace pozostałych uczestniczek projektu Zainspiruj się naturą. :) Bardzo zachęcam do oglądania prac innych uczestniczek, bo warto :)

14 komentarzy:

  1. piękne kwiaty, bardzo ładnie i starannie wykonane :) ja tak nie umiem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś też myślałam, że nie umiem, a później spróbowałam i zaczęło wychodzić ;)

      Usuń
  2. Wow pięknie wyglądają, kwiatki kojarzą mi się trochę z bratkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje kwiatki :) muszę poćwiczyć jeszcze nad płatkami, żeby wychodziły tak ładnie, jak Twoje

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje kwiaty są boskie!! Świetne!
    Dziękuję za linki, nie muszę teraz szukać nie wiadomo czego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny mani, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Wszystkim za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudo!!!! *.* Zapraszam do mojej wariacji na temat kwiatów w wersji makijażowej ;) http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/10/zainspiruj-sie-natura-tydzien-1-makijaz.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczarowałaś mnie tym manicure.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :) w końcu o to chodziło ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...