wtorek, 23 października 2012

Zainspiruj się naturą - tydzień 2: Owoce

 Nadszedł drugi tydzień zabawy. Tym razem inspiracją miały być owoce. U mnie trafiło na jabłka, podobnie jak u kilku uczestniczek, które zamieściły już swoje prace. Myślę jeszcze nad zamieszczeniem drugiego pomysłu z innymi owocami, ale póki co nie bardzo mam na to czas. Zbyt dużo zamieszania i kłopotów.

To może napiszę kilka słów o moim mani, jako lakier podkładowy użyłam Miss Selene Mini kolor szary nr 211, dalej zastosowałam cieniowanie niebieskim lakierem z Safari i zielonym Color Power z Wibo, niestety nie widzę tam ich numerków, jabłuszka namalowałam farbkami akrylowymi zastosowałam tu kilka kolorów, które mieszałam m.in.: czerwony, żółty, biały, czarny, zielony, brązowy... a na koniec pokryłam wszystko Top Coat Be a Chameleon z Wibo. Wszystko trzymało się dość długo i nic nie odprysnęło, ale mi się trochę znudziło i zmieniłam stylizację po czterech czy pięciu dniach ;)








I jak podobają się Wam efekty? I jeszcze jedno zdjęcie bardzo kolorowe :P  :


Zapraszam również do obejrzenia prac pozostałych uczestniczek biorących udział w projekcie ;) Klik na zdjęcia baneru akcji :P



20 komentarzy:

  1. jeszcze takich nie widziałam, ładne te jabłuszka :D Ja bym pewnie zrobiła z truskawkami, ale pewnie było by mało oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję ;) ale póki, co chyba jednak przeważają jabłka ;)

      Usuń
  2. fajne zdobienie:)

    jabłuszka są popularne w końcu to nasze rodzime owoce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      i jako patrioci musimy się nimi chwalić ;)

      Usuń
  3. Przepięknie jabłuszka wyglądają uroczo, a jeszcze teraz sezon na jabłka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :>
      aż teraz mam ochotę na jabłka, ale niestety nie mam :/

      Usuń
  4. Świetnie wyszło, jabłuszka są mega urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! Super! Ja bym sama raczej nie umiała namalować ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) trochę pracy trzeba było w to włożyć, ale nie było tak źle ;)

      Usuń
  6. słodkie te jabłuszka, ten owoc przewija się często w pracach dziewczyn podczas tej zabawy, chyba taka pora na nie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) chyba właśnie ta pora roku jest tego przyczyną ;)

      Usuń
  7. jak ty to robisz! Są niesamowite *.*
    Odp.: Nie spodziewałam się że ktoś tak będzie kłamał na moim blogu z tym cudnym efektem! Żartuję oczywiście! wielkie dzięki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu uwielbiam to robić ;) dziękuję :)

      Usuń
    2. Widać ze wkładasz w to niesamowicie dużo pracy i uczuć! Zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji owocowej w wersji makijażowej: http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/10/zainspiruj-sie-natura-tydzien-2-makijaz.html

      Usuń
    3. to jest najlepszy sposób na to, by nie myśleć o problemach ;)

      Usuń
  8. przepiękne pazurki! :D aj, tylko zazdrościć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super! kolorowo i owocowo :) świetny pomysł na jabłka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...