środa, 14 listopada 2012

Weselne paznokcie :)

Już jakiś czas temu obiecałam, że wrzucę moje weselne paznokcie, ale cięgle nie było czasu. I oto dziś nadszedł dzień kiedy znalazłam czas żeby je zamieścić. Nie chciałam robić wzorków skomplikowanych więc postawiłam na delikatność i skromność ;) Użyłam niebieskiego lakieru z Safari, a reszta to już farbki akrylowe ;) Robiłam również mani mamie dość podobny tylko z użyciem czerwonego lakieru z miss selene nr 197 ;)










Zapraszam do wzięcia udziału w moim projekcie :

12 komentarzy:

  1. Śliczności!! Są piękne! Obie wersje!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie,
    muszę w końcu kupić sobie farbki bo dają więcej możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądają. zwłaszcza te czerwone! :) misterna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wzorki, jestem na prawdę pod wrażeniem:) chyba muszę sobie kupić farbki akrylowe. Możesz mi coś więcej napisać o swoich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak, ja zamówiłam sobie dokładnie ten zestaw na allegro: http://allegro.pl/dekorynka-zestaw-24-farbki-akrylowe-polycolor-hit-i2758913581.html są bardzo fajne no i bardzo dużo kolorów :D, ale jednak gdybym miała znów wybierać to postawiłabym na farbki w tubkach do wyciskania, bo w tych pudełeczkach to strasznie trzeba się bawić z tym wyjmowaniem farbki i często zbyt dużo się marnuje ;)

      i dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  5. Pięknie:) Przez Twoje zdobienia mam ochotę kupić farbki akrylowe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze, bo farbki naprawdę ułatwiają malowanie i dają mnóstwo możliwości ;)

      Usuń
  6. Ślicznie wyszło Ci to one stroke ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...