wtorek, 13 listopada 2012

Zainspiruj się naturą - tydzień 5: Żywioły

Tym razem nie mam za bardzo ochoty, siły ani czasu żeby jakoś się bardzo rozpisywać, a więc krótko. Nadszedł tydzień pod znakiem żywiołów. W związku z tym, że podobno moim żywiołem jest powietrze postanowiłam stworzyć mani z tym związany ;) Na paznokciach przedstawiłam, to do czego mnie ciągnie z jednej strony, a czego z drugiej się obawiam ;) Balony, samoloty, trąby powietrzne, nie ma to jak podniebne loty :D




Mojej chrześnicy, paznokcie bardzo się spodobały i były dla niej bardzo apetyczne, bo chciała je zjeść ;)
A Wam jak się podobają? xd

Prace pozostałych uczestniczek znajdziecie tutaj (klik w zdjęcie)




Przypominam również o moim pomyśle na nowy projekt ;)
Szczegóły tutaj.

Poznaj metody zdobienia paznokci

11 komentarzy:

  1. piękny ten kolorek nieba:) cóż to?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorek nieba stworzony farbkami akrylowymi (połączenie niebieskiej z białą) :)
      jeśli o to pytasz ;)

      Usuń
  2. Ale bajeranckie!! Jak w jakiejś kreskówki, ale takie stylowe! Świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jestem pod wrażeniem:) Masz talent do tego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ale to po prostu chyba poszukiwanie tego, co naprawdę sprawia mi radość ;)

      Usuń
  4. "Poleć poleć ze mną hen wysoko. Zabiorę Cię ze sobą tam gdzie gwiazdy. Razem pokłonimy się obłokom." Przypomniała mi się piosenka z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak z jakiejś bajki :) Super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. balon wyszedł świetnie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...