piątek, 23 listopada 2012

Zainspiruj się naturą - tydzień 6: Krajobrazy

Witajcie :)

Po ciężkich trudach, w końcu zmobilizowałam się do stworzenia czegoś na mych paznokciach ;) A tym razem jest to krajobraz zgodnie z tematyką szóstego tygodnia ;) W związku z tym, że kocham góry więc właśnie nimi się zainspirowałam ;) Dobra co tam dużo gadać, mani wykonane farbkami akrylowymi, tylko jako baza standardowo odżywka 8w1 + biały lakier z Safari i na wykończenie top coat -Gel Look z Golden Rose.

No więc Voilà :







Więcej prac znajdziecie tutaj :)


Ponownie zapraszam również do udziału w moim projekcie:

13 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się twoja inspiracja :) ja do malowania na paznokciach talentu nie mam, ograniczam się do koloru i topu - to jeszcze jestem w stanie zrobić w miarę estetycznie :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś miszczem ziom :D



    a ja anonimem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście ja wiem kim jesteś :P

      Usuń
    2. nie wieszz, przecież jestem takaa anonimowa ;<

      Usuń
  3. zawsze masz coś ciekawego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo zawsze chcę Was zaskoczyć czymś nowym :) , ale ostatnio moja pomysłowość trochę szwankuje :/

      Usuń
  4. świetne! kolor nieba jest piękny:) szarość zresztą również!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jak Ty to robisz naucz mnie też, genialnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu biorę farbki i maluję ;P nie ma problemu, mogę próbować nauczyć ;)

      Usuń
  6. Ale bajecznie...przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam góry :) cudownie !!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...