wtorek, 27 listopada 2012

Zainspiruj się naturą - tydzień 7: własna inspiracja

Cóż, ostatnio z moją pomysłowością jest słabo. Wiec na ostatni tydzień nie mam niestety nic szczególnego. Taka tam morska inspiracja, złote rybki i meduza malowane farbkami akrylowymi, a lakiery użyte to morski z Safari niestety nie ma numeru, Dor nr 202.



Prace innych uczestniczek możecie zobaczyć tutaj

Niestety to już ostatni tydzień projektu, jakoś szybko to zleciało.
A więc z związku z końcem projektu, bardzo serdecznie dziękuję Karoli za jego zorganizowanie  :)


12 komentarzy:

  1. fajnie wyszło,

    ja nie mam kompletnie pomysłu na ostatni tydzień
    niby próbowałam zrobić złota rybkę ale nie jestem zadowolona z rezultatu, mam nadzieję że jeszcze coś wpadnie mi do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      a Ty na pewno jeszcze coś wymyślisz :)

      Usuń
  2. szybko zleciało, bo ten czas tak zasuwa:) ciekawe wszystkie inspiracje:) masz boskie pazurki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zleciało, zleciało ;) niebawem początek mojego projektu, szkoda, że mało osób się zgłosiło :/

      bardzo dziękuje, a co do pazurków to ciągle coś mi się w nich nie podoba, chociaż na uczelni znajomi szaleją jak je widzą i myślą, że to sztuczne ;)

      Usuń
  3. Ale pięknie! A czy rybki spełniają życzenia??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo bym chciała ;) dziękuję :)

      Usuń
  4. zapraszam do mnie na konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny mani, strasznie mi sie podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie :D nigdy nie malowałam 'pod wodą' :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...