wtorek, 4 grudnia 2012

Changes of Weather: 1. Deszcz

Dopiero skończył się jeden projekt, a ja już ruszam do kolejnego, mam nadzieję, że jakoś nadążę mimo, że w niedzielę rusza jeszcze mój projekt ;)

To zaczynam, tematyką pierwszego tygodnia jest deszcz. Niby banał, ale nie chciałam zwykłych kropelek, więc tradycyjnie musiałam trochę pokombinować :D I oto co wyszło:



Mani stworzyłam farbkami akrylowymi, wykończenie topem z Wibo.
Cóż mogę powiedzieć o tym mani, po prostu spacer pary, która wyszła z zamku/muzeum, w strugach deszczu :)


A prace pozostałych uczestniczek znajdziecie na blogu Kamili, klikając w obrazek :)

5 komentarzy:

  1. niesamowita jesteś! świetne zdobienie :) ta para pod parasolem jest super... no i zrobiło się romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a o romantyczności to Ty nic mi nie mów :P

      Usuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie :) i ile szczegółów :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...