wtorek, 25 grudnia 2012

Changes of Weather: 3. słoneczne niebo

Mając chwilę czasu w świąteczny wieczór, oglądając Kevina (to już moje uzależnienie ;] ), postanowiłam przedstawić Wam mój pomysł na trzeci tydzień projektu Changes of Weather, który wstawiam trochę z opóźnieniem ;) Mani zmalowałam już jakiś czas temu, ale nie miałam kiedy go wstawić, a i z efektu nie byłam też zbyt zadowolona, myślałam, że uda mi się zmalować jeszcze coś innego, ale niestety będzie ciężko więc musi być i tak. Oczywiście mani wykonany farbkami akrylowymi, niestety nie dość dokładny :/ Na środkowym palcu postanowiłam namalować słoneczko, takie trochę lipne, ale jest. A na pozostałych paznokciach drzewka i krzewy czy coś takiego :D


Prace pozostałych uczestniczek znajdziecie tutaj :)

Świętujcie dalej :):*

4 komentarze:

  1. Tak jakoś wiosennie mi się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda świetnie- kojarzy mi się z ilustracjami w jakimś elementarzu albo bajce dla dzieci :) super!
    ech, ja też jestem "opóźniona" w tym projekcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, bardzo pozytywne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...