sobota, 1 grudnia 2012

Dziś będzie naturalnie :)

Nadal mam problemy ze znalezieniem czasu i inspiracji do malowania, dlatego też nie pojawiają się nowe posty. I fakt znów trochę przyszalałam z netem i trochę za dużo transferu wykorzystałam więc mi bardzo mocno zwolnili prędkość ;) Na szczęście mamy nowy miesiąc i prędkość wróciła do normy :)

To tyle usprawiedliwienia. Teraz kilka słów o paznokciach. Na zdjęciach prezentują się po małej pielęgnacji, delikatne spiłowanie po bokach i masaż z użyciem oliwki ;)



9 komentarzy:

  1. Oj, mnie już bolą palce przy takiej długości pazurków. Ciągle o coś je obiję, przy pisaniu na klawiaturze też ucierpią, nie wspomnę o innych pracach domowych :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! :-)
    Masz śliczne i wyraźnie zdrowe paznokcie. Chociaż osobiście nie jestem za trzymaniem wszystkich długich, gdy jeden ulegnie kontuzji :-/ poza tym dla odmiany czasami można skrócić wszystkie, tym bardziej że masz długą, smukłą płytkę.
    Ale kondycja paznokci... No pozytywna masakra :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! zazdroszczę białej płytki..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak już muszę to skracam wszystkie, ale jest mi bardzo ciężko z krótkimi, bo strasznie palce mnie bolą więc dużo wygodniej mi z długimi :) no i jak mam długie to mogę szaleć z wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że o nie dbasz. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękną płytkę paznokcia. A jaka zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...