poniedziałek, 3 grudnia 2012

Mani andrzejkowy :)



Tym razem mani z drobnym opóźnieniem, ponieważ brała udział w konkursie i nie mogłam umieścić go wcześniej, aby nikt nie sugerowała się przy wyborze pracy, na którą głosować ;) Konkurs zorganizowała Rainy girl is me, za co bardzo jej dziękuję :)



Tematyka była oczywiście andrzejkowa. Nie udało się wygrać, ale zajęłam drugie miejsce (nie mam szczęścia w konkursach, pozostaje mi tylko szczęście w matmie :D ). Bardzo dziękuję wszystkim osobom, które głosowały na moją pracę. Jednak praca tamit24 okazała się lepsza i po raz kolejny jej gratuluję wygranej i ciekawego pomysłu :)

A oto moje zdobienie:



9 komentarzy:

  1. Mega andrzejkowy mani :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ten Twój andrzejkowy mani :) a lakier-tło jest śliczny!

    nie rozumiem jak to się stało, że wygrałam z tak piękną pracą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pomalowałam paznokcie tym lakierem, to właśnie zaczęłam się zastanawiać, dlaczego nie maluję nim paznokci skoro jest cudny ;)

      wytłumaczenie jest jedno, po prostu Twój mani jest lepszy :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. wiem, wiem i bardzo serdecznie dziękuję :)

      Usuń
  4. wow! Bardzo mi się podoba, pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny pomysł na andrzejki !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...