sobota, 8 grudnia 2012

No to zaczynamy projekt + moja paczuszka mikołajkowa :)

Jutro już 9 grudnia, co oznacza rozpoczęcie projektu Poznaj metody zdobienia paznokci.
Lista uczestniczek znajduje się tutaj (klik w obrazek):


Prośba do uczestniczek o wysyłanie linków do prac tutaj lub na e-maila (znajdziecie go w zakładce kontakt/baner)

Prosiłabym również o wcześniejsze informowanie, jeśli będziecie miały dłuższe opóźnienia z publikacją pracy, ponieważ jeżeli w przeciągu 3 tygodni nie pojawi się mani, będę usuwała z listy uczestniczek.

Życzę wszystkim miłej zabawy w projekcie :)


Wszyscy mają Poshe, mam i ja :D


Nie brałam udziału w żadnych akcjach mikołajkowych wśród blogerek, ale dostałam paczuszkę od Alpha Nail Stylist, zamówiłam ją na początku tygodnia i przyszła akurat w mikołajki, więc potraktowałam ją jako taka mikołajkowa niespodzianka. A oto co było jeszcze oprócz mojego Poshe:





Były jeszcze cztery farbki akrylowe, dwie białe, czarna i złota. Złota, która jest mi potrzebna, do mani sylwestrowego więc jeszcze trochę czasu mam ;)

7 komentarzy:

  1. O, widzę, że jednak faktycznie ostatecznie namówiłam Cię na Poshe :D Jak wrażenia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. namówiłaś, namówiłaś :), ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować, bo miałam bardzo ładnie trzymający się mani, a teraz trochę odpoczywają paznokcie, po przymusowym skracaniu i przyzwyczajam się do krótkich, chociaż strasznie mi niewygodnie :/

      Usuń
  2. Oj jutro siadam i maluje :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. jakaś alternatywa do punktu pierwszego? niestety jeszcze nie mam farbek:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie proponuję metodę gazetową :)

      Usuń
    2. Ja chyba spróbuję lakierami, choć to nie wyjdzie tak, jak powinno.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...