niedziela, 30 grudnia 2012

Sylwestrowo ???

Jutro sylwester, paznokcie niby gotowe, ale jakoś teraz nie bardzo mi się podobają. Miało być inaczej, ale nie wiem czy dam radę jeszcze je zmienić. A tak w ogóle to wcale nie mam ochoty na tego sylwestra, jestem przeziębiona, mam wszystkiego dość i wszystko się wali. Ale co zrobić jakoś trzeba się z tym uporać i stawić temu czoło. Dobra nie ma co się rozpisywać zaprezentuję Wam moje pazurki, ale bardzo prawdopodobne, że jeszcze do jutra znacznie się zmienią ;)



9 komentarzy:

  1. nie zmieniaj manicure'u. ja bym dodała troszkę brokatu, np. na środkowym paznokciu w środku kwiatka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a miałam już zmywać, tylko chciałam zobaczyć jak na tipsie będzie wyglądał mój nowy pomysł, ale masz rację z tym brokatem, bo tego mi właśnie brakowało, niestety złota farbka nie chciała ładnie pokryć paznokcia i trzeba było dodać białego przez co w ogóle nie widać, że była to złota farbka ;)

      Usuń
    2. Kamila dobrze pisze jak dodasz brokatu to zrobi się bardzo sylwestrowo;)

      Usuń
  2. śliczne! :)))) po prostu idealne!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Wam, tak mi słodzicie :) poprawiacie mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podobają Ci się??? aaa...to dlatego, że jesteś przeziębiona :P
    zdrowiej!!!
    mnie podobają się bardzo- misterna robota!

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...