sobota, 12 stycznia 2013

2 x Patii :), czyli piątkowe stemplowanie :D

   Co tam u Was ciekawego? :D Ja właśnie oglądam swoje ukochane skoki, dziś tylko przed tv, ale kiedyś będę je oglądała na żywo :D
   Ale dobra, nie będę Was zanudzała swoja pasją do skoków, która trwa od dzieciństwa :) Wczoraj miałyśmy ze współlokatorką małe spotkanie z przyjaciółkami z roku i przy odrobinie dobrego wina oraz skokach w tv, skończyło się na malowaniu paznokci. :D Ja byłam w raju, bo mogłam kombinować i ćwiczyć zdolności, a dziewczyny były w raju przeglądając lakiery i inne akcesoria :P
  To chyba pora coś zaprezentować, zamiast tak gadać i gadać. Dziś będą pazurki dwóch Patek, bo pazurki Ani zostaną do następnego posta :P



To jeszcze trzeba nadać ładne wykończenie: 


i można zaczynać sesję :D Czyli szalone pomysły drugiej Patki, na fotografie pazurków. Myślę, że byłaby z niej niezła paznokciowa modelka. Przy robieniu zdjęć, po prostu mnie rozwaliła ze swoimi pomysłami. ;)


To teraz uciekam w pełni poświęcić się oglądaniu skoków. Spędzajcie szalenie ten weekend :D A. ;*

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba łączenie pieczątek w dwóch lub więcej kolorach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie jest piękne! :) idealne stempelki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przepięknie wyszło :) Stemple to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniały mi się licealne czasu, gdy malowałam koleżankom pazury przy lampce (niejednej hihihi) winka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wzorki jak marzenie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedne i drugie bardzo mi się podobbają, ale jak bym miała wybrać jedne, to chyba te drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No zarąbiste te modelki, ale paznokcie jeszcze lepsze:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...