poniedziałek, 21 stycznia 2013

Changes of Weather: zachmurzenie

 Ostatni post był bardzo ożywiony i zdziwiło mnie również, że tak bardzo Wam się spodobał pomysł, tam przedstawiony. Dziś niestety będzie pochmurniej, bo tak wynika z tematyki kolejnego tygodnia projektu Changes of Weather zorganizowanego przez Kamilę, którym jest zachmurzenie. Oto ono:

 
Jak widać zachmurzenie całkowite, bez żadnych przejaśnień. Zapowiadane są również burze śnieżne, czyli zawieje, ale nie martwcie się, bo również zamiecie :D



Więcej prac z projektu znajdziecie tutaj (klik w obrazek)

19 komentarzy:

  1. naprawdę bardzo fajny efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) świetnie wyszło- ekstra kolory! zachmuerzenie na maksa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się w końcu wziąć za to zachmurzenie, ale jeszcze nie mam pomysłu:0

    a Tobie bardzo fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo rozciągające się chmury na paznokciach. świetny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie sobie poradziłaś z zadaniem:)))
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak, ten mani świetnie oddaje zachmurzenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś przeze mnie nominowana do tagu!
    zapraszam po więcej informacji do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do zdjęć używam Picasy i Painta ;)

      Usuń
  8. zapraszam na konkurs
    jako moja obserwatorka masz +1los
    http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/01/may-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. powalajacy efekt;))
    zapraszam na rozdania;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie pogodynka możesz zostać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) od olimpiady geograficznej w gimnazjum dążyłam do tego żeby zostać meteorologiem i jak w końcu dostałam się na geografię to z tego zrezygnowałam i zostałam tylko przy matmie ;) ale czasem udzielam się na forum meteorologicznym ;)

      Usuń
  11. mimo wszystko zachmurzenie wyglada slicznie i radosnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko było napisane w jednej z gruuubych notatek o projekcie, ale widocznie nie do wszystkich dotarła ;) Wszystko na temat kolorów dodatkowych jest już w zakładce o projecie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. moje paznokcie przy twoich wyglądają gorzej niż źle xd gratuluje talentu! bardzo podobają mi się paznokcie które masz w nagłówku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozytywny mani, kojarzy mi się trochę ze stylem wojskowym:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...