piątek, 25 stycznia 2013

Kolory tęczy - tydzień 2

I zaczął się kolejny weekend, a od poniedziałku sesja :) Na szczęście zostało mi już mało egzaminów, z części jestem zwolniona, dziś miał taki przed sesyjny i chyba tragedii nie ma. W indeksie mam coś za dobre oceny, ale narzekać na to nie będę ;)

Dobra koniec uczelnianych pierdół :D Do rzeczy :) 
Dziś zdobienie na drugi tydzień projektu kolory tęczy :) Najpierw pierwotna wersja.
Tadam: 


A teraz wersja ostateczna trochę urozmaicona, po drobnych problemach i uzgodnieniach, co do kolorów dowolnych ;) W tym tygodniu miałyśmy inspirować się kolorami zielonym, fioletowym i dowolnym. U mnie dowolne ostatecznie wyszły dwa, a mianowicie żółć i czerń :) Z zieleni i żółci utworzyłam za pomocą gąbki gradient, następnie cienkim pędzelkiem i fioletową farbką akrylową stworzyłam delikatne motylki, a następnego dnia dodałam czarne gałązki również farbką akrylową :) 
A oto ostateczny efekt:


Oczywiście wykończenie Poshe ;)


Ta urozmaicona wersja bardziej mi się podoba, a jak Wasze odczucia w stosunku do niej? ;)



Prace innych uczestniczek znajdziecie klikając w baner :)

"Kolory tęczy"


Przypominam o rozdaniu:

12 komentarzy:

  1. ale śliczny wzorek :) zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super mani, tylko szkoda że zdjęcia takie małe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak klikniesz w zdjęcie to powinno się powiększyć ;)

      Usuń
  3. efekt końcowy powalający. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pozytywne paznokcie! kojarzą mi się z zieloną gumą shock :) nie wiem, czy ktoś ją jeszcze pamięta...

    OdpowiedzUsuń
  5. urozmaicona wersja znacznie bardziej mi się podoba. kusisz już wiosnę takim mani :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...