środa, 2 stycznia 2013

Poznaj metody zdobienia paznokci - tydzień czwarty: french

Witajcie,

Dziś mam dla Was mani na kolejny tydzień projektu Poznaj metody (...) , czyli french. Od jakiegoś czasu nie przepadam za frenchem, bo nie bardzo mi wychodzi, ale skoro już go umieściłam w projekcie to trzeba było coś zmalować ;)


Jeszcze przypomnę Wam frenche trochę urozmaicone, które bardziej mi się podobały:



To uciekam, ogarniać Latexa, bo w końcu trzeba zabrać sie za pisanie pracy licencjackiej, chociaż już mam dość tych dziwnych informatycznych sformułowań :)

Trzymajcie się :)



10 komentarzy:

  1. bardzo ładnie Ci wyszło, ale ja również nie przepadam za frenchem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie! mnie najbardziej podoba się drugie zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, ja też muszę się wziąć za tego frencha, chociaż również nie przepadam :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie bardzo ci wychodzi? i tak dużo lepiej niż mi ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się opcja druga. Śliczne są takie niebieskie końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te niebieskie końcówki wyglądają fantastycznie pomimo, że nie trawię frencha :D

    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, najbardziej podoba mi si,e wersja nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolorowy french !! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...