piątek, 18 stycznia 2013

Poznaj metody zdobienia paznokci - tydzień 6: Art deco

To już przedostatnie zdobienie w tym projekcie. Jakoś szybko to zleciało. A teraz mnóstwo nowych projektów i jeszcze sesja tuż za drzwiami ;) Ale to raczej nie będzie wielkim problemem :D Dobra, do rzeczy. Dziś na pazurkach Art deco, jak się za to zabrałam, to już wiedziałam, że to będzie mój najgorszy tydzień z metodami. Wszystko wyszło nierówno, ale nie mam czasu tworzyć czegoś nowego więc musi być tak jak jest. Nie miałam żadnych tasiemek żeby sobie pomóc i niestety wyszło jak wyszło, ale cóż metoda na tydzień 6. wykonana ;)




Klikając w obrazek znajdziecie prace uczestniczek projektu

Poznaj metody zdobienia paznokci

 A na koniec jeszcze, moja sterta zdjęć, które dziś dostarczył mi pan listonosz. Lubię mieć zdjęcia w albumach i w końcu zebrałam się do tego, aby wywołać zbiory zgromadzone przez 3 lata. Trochę tego się zebrało przez ten czas i zrobiła się z tego, taka o to kupka:    :D 


Trzymajcie się :)

Zachęcam do polubienia mojego fanpage :)

12 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wygląda:) ale ja bym dała jakiś ciemniejszy lakier bazowy, dla kontrastu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pazurki super :) a co do zdjęć też muszę wywołać bo dawno tego nie robiłam a lubię mieć je na papierze ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wyglądają :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie Ci wyszło, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe! Bez żadnych wspomagaczy typu taśma wyszło ekstra.
    Ja uwielbiam oglądać zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś niesamowita, idealnie Ci to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam gdzieś kiedyś coś podobnego i zrobiło na mnie wielkie wrażenie. Tobie tez udało się wywrzeć na mnie taki efekt!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...