sobota, 5 stycznia 2013

Poznaj metody zdobienia paznokci - tydzień piąty: water marble

Siemaneczko,

tak się dziś zastanawiałam czy mam już dodać mani wykonany metodą water marble i w końcu uznałam, że tak. Mam już spore opóźnienia w projekcie Changes of (...) , ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie nadrobię zaległości. A co do dzisiejszego mani, nie ma to jak kombinować z malunkami w środku nocy :D Zaczynając malować myślała już o tym, że napiszę iż water marble jest jedną z moich ulubionych metod, ale jak trzeba było zacząć czyścić skórki przy paznokciach, to zmieniłam zdanie :P Dobra nie będę się rozgadywała. Jako bazowy lakier użyłam biały Safari, a później niebieski nr 161 i żółty nr 152 z Sensique oraz czerwony z Safari :)

Zapraszam do oglądania :  


 A tu rąsia z moim fantastycznym tatuażem :D, czyli jestem na fali :P





Cóż nie da się ukryć, że fenomenalne wykonanie to nie jest. 
A klikając w poniższe zdjęcie znajdziesz wcześniejsze próby :)


Zachęcam również do oglądania prac innych uczestniczek:


15 komentarzy:

  1. Mi nigdy nic nie wychodzi tą metodą:( Tobie wyszło bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) po prostu trzeba próbować :)

      Usuń
    2. mi też nigdy nie wychodzi:( a Tobie wyszły genialnie!

      Usuń
  2. cudownie!!! :)
    pierwsza wersja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dla mnie też pierwsza wersja była lepsza, a w obecnej podoba mi się tylko kciuk prawej ręki :D

      Usuń
  3. Piękne wzorki Ci wyszły- ja jakoś nie umiem takich zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są! Ja mam problem z uzyskaniem takich 'kwiatków' ale ćwiczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te niebieskie pazurki są cudowne! szkoda, że sama tak nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie! Fajnie wyszedł motyw "kwiatka" na kciuku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ci to wyszło :). Ja lubię efekt water marble, ale szału dostaje jak mi się lakiery nie rozpuszczają tak jak trzeba :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś tej metody nie ogarniam, ale Tobie wyszło FENOMENALNIE!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszło;) ja nadal nie mogę się zebrać, żeby zrobić zdobienie do projektu;) Próbowałam kilka dni temu, ale nie wyszedł zadowalająco;) może spróbuję dziś kolejny raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cuuudownie :) nigdy mi wyjść nie chce wm :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...