środa, 23 stycznia 2013

ROZDANIE !!! :)

Nareszcie się zebrałam, aby zorganizować moje pierwsze rozdanie :) 

W związku z tym, że jestem już z Wami prawie pół roku, a dokładnie minie te pół roku 21 lutego, to postanowiłam zorganizować rozdanie. Chciałabym Wam serdecznie podziękować za to, że odwiedzacie mojego bloga i udzielacie się na nim. Dajecie mi motywację do tworzenia nowych rzeczy na pazurkach. :)
DZIĘKUJĘ :)

Zacznijmy od tego, co macie do zgarnięcia ;)



  • Lakier Essence nr 51 ( sprawdzany tylko jak się prezentuje na jednym paznokciu)
  • Lakier Essence nr 87 (jak wyżej)
  • Lakier Wibo, Express growth nr 484 (jak wyżej)
  • Lakier Wibo, Extreme Nails nr 361 ( raz użyty do całego mani, ale ostatecznie mi nie odpowiadał więc uznałam, że komuś z Was bardziej przypadnie do gustu)
  • Odżywka Avon, nail experts/mineral fix (kilka razy użyta, ale niestety okazało się, że kosmetyki z Avonu nadal się dla mnie nie nadają, może komuś z Was się przyda)
  • cienie Oriflame (raz użyte, ale jakoś ostatecznie nie trafiły w mój gust)
  • zmywacz Sensique
Mam nadzieję, że nikt z Was nie będzie miał nic przeciwko temu, że niektóre kosmetyki są używane. A jeśli komuś to nie odpowiada, to od razu mówię żeby nie brał udziału w rozdaniu. :)


Czas na zasady:

  • organizatorem rozdania jest blog paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com,
  • fundatorem nagród jest blog paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com,
  • wartość nagród ponad 50zł,
  • aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem bloga jest to warunek konieczny (miło byłoby, gdyby tematyka bloga na prawdę Was interesowała a nie byłoby to spełnianie warunku tylko dla wygranej, podkreślam, że osoby, które po zakończeniu rozdania przestaną być obserwatorami będą automatycznie skreślone z udziału w kolejnych rozdaniach) - 1 los
  • dodatkowe losy można otrzymać za:
- polubienie mojego fanpage, - 1 los
- dodanie banera z odnośnikiem do informacji o rozdaniu, - 1 los
- udostępnienie informacji o rozdaniu na FB, - 1 los
- podanie motta, którym kierujecie się w życiu ( osoba, która poda wg mnie najciekawsze otrzyma ode mnie dodatkowe 5 losów ),
- podanie szalonej rzeczy, którą chcecie zrobić w życiu ( dla osoby z najciekawszą odpowiedzią 4 losy dodatkowe)
  • osoby, które obserwowały mój blog przed rozdaniem ( o ile zechcą wziąć udział), otrzymują ode mnie dodatkowe 4 losy (spokojnie mam te wszystkie osoby spisane ;) ),
  • moje TopGaduły (o ile zechcą wziąć udział) otrzymują, Uwaga! 7 dodatkowych losów, trzeba Was jakoś wyróżnić ;)

  • blogi prowadzone w celu wygrania tylko i jedynie nagród nie będą brane pod uwagę.
  • konkurs trwa od 23 stycznia do 20 lutego 2013 roku do godziny 23.59,

  • wyniki postaram się ogłosić 21 lutego w dniu "półrocznych" urodzin bloga,
  • zastrzegam sobie, że wyniki mogą być podane z opóźnieniem,
  • koszty wysyłki pokrywam ja,
  • nagrody wysyłam tylko na terenie Polski,
  • rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

    Wzór komentarza:

    Obserwuję jako:
    Lubię na FB jako:
    Baner (TAK/NIE) link:
    Udostępnienie na FB (TAK/NIE) link:
    Motto:
    Szalona rzecz:


    Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Życzę Wam powodzenia :)






51 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Paubia
    Lubię na FB jako: Paulina B.
    Baner nie
    Udostępnienie na FB nie
    Motto: "Walcząc nie zawsze będziesz wygrywał, jednak zawsze będziesz miał świadomość podjętej walki."
    Szalona rzecz: Chciałabym przegalopować na koniu całe miasto w pięknej sukni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Antonina Guzik
    Lubię na FB jako: Iza Z.
    Baner TAK link: http://antonina-guzik.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB NIE
    Motto: Nawet kromką chleba można się podzielić.
    Szalona rzecz: Przespacerować się Polską od północy na południe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Klaudia Joanna Julia.
    Lubię na FB jako: -
    Baner (TAK/NIE) link: NIE
    Udostępnienie na FB (TAK/NIE) link: NIE
    Motto: 'Co mnie nie zabije to mnie wzmocni'.
    Szalona rzecz: Chciałabym polecieć na księżyc:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Paulina Szu. (miniaturka bez zdjęcia, 3 pierwsze literki nazwiska ;)
    Lubię na FB jako: Fall in NaiLove.
    Baner TAK- w prawym pasku bocznym link: http://www.fallinnaiLove.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB TAK link: http://www.facebook.com/FallInNailove
    Motto: "Uśmiechnij się!- jutro możesz nie mieć na to czasu!"
    Szalona rzecz:... zima... śnieg i mróz. Noc- ciemno. Pochodnie. I ja- wybiegająca z prawdziwej sauny (nago!) - tarzająca się w śniegu. (Proszę się nie śmiać- to poważne marzenie i prozdrowotne!).

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Kamila
    Lubię na FB jako: NIE
    Baner (TAK/NIE) link: NIE
    Udostępnienie na FB (TAK/NIE) link: NIE
    Motto: "Miej wyje..., a będzie Ci dane" :P
    Szalona rzecz: Wyjść na zakupy do spożywczaka za rogiem w kapciach i szlafroku. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: olua
    Lubię na FB jako: Ola Ś.
    Baner nie
    Udostępnienie na FB nie

    OdpowiedzUsuń

  7. Obserwuję jako: Catrin
    Lubię na FB jako:Kasia G
    Baner (TAK/NIE) link:NIE
    Udostępnienie na FB (TAK link:http://www.facebook.com/kasia.gie.73/posts/151060675047742
    Motto:Czego chce kobieta tego chce Bóg! :D
    Szalona rzecz:Moim marzeniem od dziecka jest przelot helikopterem,oczywiście kto za sterami? ja! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Lakierowniczka
    Lubię na FB jako: Lakierowniczka
    Baner: NIE
    Udostępnienie na FB: NIE
    Motto: Pieniądze szczęścia nie dają, ale zakupy już tak!
    Szalona rzecz: moje życie to jedna wielka szalona rzecz ;D ale chętnie skoczyłabym na spadochronie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: adorianna
    Lubię na FB jako: Ada Ż.
    Baner : nie
    Udostępnienie na FB nie
    Motto: Co masz zrobić jutro zrób pojutrze, będziesz miał 2 dni wolnego:) Żartuję, nie mam stałego motta, co jakiś czas pojawia się nowe, aktualne to Żyj tak, żebyś na starość mógł powiedzieć 'Niczego nie żałuję"

    Szalona rzecz: skok ze spadochronem albo tatuaż. Niby nic takiego, ale dla mnie szalone, bo raczej na nic się nie odważę.:P

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: agnieszkazg
    Lubię na FB jako: Agnieszka I.
    Baner NIE
    Udostępnienie na FB TAK: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/336007963170133
    Motto: Uważaj na to, czego sobie życzysz, gdyż możesz to otrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Chelsea-Lena
    Lubię na FB jako: Magdalena Ch.
    Baner: TAK - http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB: NIE
    Motto: Nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko trudne do wykonania!
    Szalona rzecz: Moim marzeniem jest skoczyć ze spadochronem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Alutka
    Lubię na FB jako: niestety nie mam FB
    Baner (TAK/NIE) link: http://alutka-nails.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB: NIE
    Motto: Rób jak uważasz, uważaj jak robisz
    Szalona rzecz: chciałabym wykupić wszystkie lakiery z drogerii, nieść je w dużych torbach, a po powrocie do domu wysypać je do wanny a mąż by mi powiedział: jesteś szalona!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako:Sassy
    Lubię na FB jako: Karolina K.
    Baner tak link: lamax2.blgopsot.com
    Udostępnienie na FB (TAK/NIE) link: nie
    Motto: nie
    Szalona rzecz: nie

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Ewa Ewa
    Lubię na FB jako: Ewa Ś.
    Baner TAK link:http://mypolishlife.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB NIE
    Motto: "Czy matka może zapomnieć o swoim niemowlęciu? A choćby i ona zapomniała, Ja ciebie nie zapomnę." Iz 49,15-16
    Szalona rzecz: -

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: aalimkaa
    Lubię na FB jako: nie
    Baner (TAK/NIE) link: nie
    Udostępnienie na FB (TAK/NIE) link: nie
    Motto: -
    Szalona rzecz: - jestem straszną panikarą, więc zapewne w każdej szalonej rzeczy widziałabym coś niepokojącego :) Raczej takie rzeczy nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: PS Magda
    Lubię na FB jako: nie
    Baner : Tak http://paznokciswiat.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB :nie
    Motto: Padłeś, powstań POWERADE! ;D
    Szalona rzecz: skok na spadochronie to bym chciała o tak!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Camille
    Lubię na FB jako: Kamila K.
    Baner (TAK) link: camille-beauty.blogspot.com
    Udostępnienie na FB: NIE
    Motto: nie
    Szalona rzecz: nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako:tina23232
    Lubię na FB jako:Justyna Ł
    Baner TAK link:http://zwariowanyswiat-tyski.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB TAK link:http://www.facebook.com/profile.php?id=100003101190104&ref=tn_tnmn
    Motto:Moje życie moja sprawa jest ryzyko jest zabawa. Bliska dla bliskich, z dystansem do wszystkich.
    Szalona rzecz: Ogarnięcie się :)

    OdpowiedzUsuń

  19. Obserwuję jako: wiolkaa93
    Lubię na FB jako: Magda N
    Baner TAKhttp://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB nie
    Motto: w życiu piękne są tylko chwile
    Szalona rzecz: skok z samolotu z spadochronem

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: klaaudia
    Lubię na FB jako: Nie
    Baner : Nie
    Udostępnienie na FB : Nie
    Motto: Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by pójść naprzód.
    Szalona rzecz: Pojechać z ukochanym w daleką podróż autostopem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: MałaMi
    Lubię na FB jako: Paulina L
    Baner NIE
    Udostępnienie na FB NIE
    Motto: "Jest tylko jedna zasada, nie krępować się i robić to, na co ma się ochotę. Każdy ma prawo do własnego szczęścia."
    Szalona rzecz: Chciałabym mieć w domu szopa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Faelwenn
    Lubię na FB jako: Justyna W.
    Baner: NIE
    Udostępnienie na FB NIE
    Motto: -
    Szalona rzecz: -

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Aleksandra Modelingowa
    Lubię na FB jako: NIE
    Baner (TAK): Tak, http://inspiracjednia.blogspot.com
    Udostępnienie na FB: NIE
    Motto: " Lepiej próbować, niż potem żałować, że się nie próbowało "
    Szalona rzecz: Spanie w burzę pod namiotem :)

    Ps. Dodam banner napewno w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako Paradoxa raz
    Lubię na FB Iwona B
    Udostępniłam na FB Tak
    Baner nie
    Motto: Nie pozwól aby los kierował Twoim życiem. Sama kieruj swoim losem.
    Szalona rzecz: tatuaż

    OdpowiedzUsuń

  25. Obserwuję jako: Cataleya
    Lubię na FB jako: ----
    Baner (TAK/NIE) link: TAK, nicesweaters.blogspot.com
    Udostępnienie na FB (TAK/NIE) link: NIE
    Motto: Nawet gdy jesteś na właściwej drodze, zostaniesz przejechany, jeśli będziesz na niej siedział.
    Szalona rzecz: założyłam się z koleżanką, że wyjdę na dwór w samej koszuli nocnej. śniegu po kolana, a ja robiłam rundkę wokół bloku. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: zaczarowanaa
    Lubię na FB jako: -
    Baner Tak www.me-and-my-passions.blogspot.com
    Udostępnienie na FB NIE
    Motto: 'uśmiechaj się bo nigdy nie wiadomo kto zakocha ie w Twoim uśmiechu'
    Szalona rzecz: podróż dookoła swiata

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Jula Ant
    Lubię na FB jako: Julita A
    Baner nie
    Udostępnienie na FB nie
    Motto: Bądź rozwiązaniem a nie problemem
    Szalona rzecz: spontaniczna podróż po Europie bez pieniędzy za to z przyjaciółmi

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Ania(nulka)
    Lubię na FB jako: nie
    Baner http://nulka-life.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB NIE
    Motto: Nie robić drugiemu, co Tobie nie miłe
    Szalona rzecz: skoczyć ze spadochronem :) i jestem tego coraz bliżej

    PS. Nie wiedziałam nawet, że tak się u Ciebie rozgadałam :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Kasia
    Lubię na FB jako: Katarzyna Majdan
    Baner TAK modawedlugkasi.blogspot.com
    Udostępnienie na FB NIE
    Motto: Nie patrz na pieniądze, na bogate stroje, niech ludzie docenią dobre serce Twoje
    Szalona rzecz: zjeść ślimaka, fuuuu

    OdpowiedzUsuń

  30. Obserwuję jako:bernadeta bomba
    Lubię na FB jako:Bernadeta Bomba
    Baner nie
    Udostępnienie na FB tak link:https://www.facebook.com/bernadeta.bomba
    Motto:co mnie nie zabije to mnie wzmocni
    Szalona rzecz: popłynąć kajakiem -szalenie boję się wody, bo nie potrafię pływać...

    OdpowiedzUsuń

  31. Obserwuję jako: sylviaaa100
    Lubię na FB jako:Sylwia B.
    Baner NIE
    Udostępnienie na FB TAK link:https://www.facebook.com/sylwia.bomba.7
    Motto: Nie strój się jak szczur na otwarcie kanału, bo okazać się może, że nie będzie on wcale otwarty.
    Szalona rzecz: jazda na nartach w szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako sylwia labedz
    Lubię na FB jako:brak
    Baner (TAK/NIE) link: nie
    Udostępnienie na FB (TAK/NIE) link: nie
    Motto:"idę wolno, ale nie cofam się nigdy"
    Szalona rzecz: Chcę kochać się z moim chłopakiem w nocy w jeziorze, czekamy na koniec zimy, znamy jezioro, którego nikt nie odwiedza, jupi;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: hondzia5xd
    Lubię na FB jako: Honorata G.
    Baner: NIE
    Udostępnienie na FB: NIE
    Motto: "Żyjmy tak, jakby jutra miało nie być" :)
    Szalona rzecz: skoczyć na bungee :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: ZlotaPigmejka
    Lubię na FB jako: nie
    Baner (TAK/NIE) link: tak
    Udostępnienie na FB (TAK/NIE) link: tak http://zlotapigmejka.blogspot.com/
    Motto: Żyj tak aby przeżyć każdy dzień, każdą chwilę. Przeżyć to wszystko w sobie, a nie obok siebie".
    Szalona rzecz: mimo lęku wysokości (np. stojąc na wysokim moście, od dziecka chce skoczyć ze spadochronem:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: nicia725
    Lubię na FB jako: Nicola P.
    Baner NIE
    Udostępnienie na FB NIE
    Motto: Tancze wiec jestem! ;* ♥
    Szalona rzecz: Wsiasc w jakis pociag i jechac! Nie wazne gdzie ale ciagnie mnie w nieznane ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję jako - Carpe Diem . ♥ [ basia.]
    fb - śliczne że ojeju .
    baner - http://truly-madly-deeplyy.blogspot.com/2013/02/09-wyzwanie.html
    motto - carpe diem . Never say never.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Magdalena B
    Lubię na FB jako: Magdalena B
    Baner (TAK http://magicwordcherry.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB NIE
    Motto: Nie ważne co mówią, ważne by mówili!
    Szalona rzecz:
    Hmm chciałabym móc być tak odważna aby tańczyć nago w świetle księżyca hi hi

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Liiach See
    Lubię na FB jako: Liiiach ( Liiach See)
    Baner-Tak- liiiach.blogspot.com
    Udostępnienie na FB-TAK- http://www.facebook.com/pages/Liiiach/306396382815995
    Motto: Moje życiowe motto: idę wolno, ale nigdy się nie wycofam!
    Szalona rzecz: Chciałabym skoczyć ze spadochronem ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. *Obserwuję jako: EWAY
    *Lubię na FB: NIE
    *Baner: http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html
    *Udostępnienie na FB: NIE
    *Motto: "Bądź tym kim chcesz, dla ludzi i tak będziesz tym kim oni chcą"
    *Szalona rzecz: Chciałabym wyjechać do jakiegoś ciepłego kraju, gdzie mogłabym spróbować prawdziwych, orginalnych dań z owoców morza, nauczyć się nurkować, i skoczyć na bungee do morza :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: always fashionable
    Lubię na FB jako: Della Show
    Baner NIE
    Udostępnienie na FB TAK link: https://www.facebook.com/della.show/posts/215518835260236
    Motto: ,,Ciesz się każdą chwilą''
    Szalona rzecz: Skok ze spadochronem ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Anna Anusiowa
    Lubię na FB jako: NIE
    Baner TAK link: http://anusiowaa.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB NIE
    Motto: "If you don't play, you'll never win"
    Szalona rzecz: Mam swoją listę "100 things to do" spisywaną przez kilka miesięcy, więc podam Ci kilka ciekawych punktów z niej:

    1. Umówić się na kawę z Edwardem Westwickiem
    2. Nakur*ić densa na Westminster Bridge
    5. Pojechać na Tommorowland
    24. Zwiedzić Paryż nocą
    57. Uprawiać seks w samolocie
    77. Nauczyć się litewskiego
    86. Poznać Bonsona
    93. Zrobić zdjęcie w Chicago na skydeck

    wybrałam te ciekawsze, na jeden nie umiałam się zdecydować haha :) pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: thecieniu
    Lubię na FB jako: Cienistosc
    Baner: NIE
    Udostępnienie na FB TAK, link: Tak,
    Motto: Chyba nie mam żadnego, ale mogę wspomnieć o mojej recepcie na szczęście - najpierw trzeba się bardzo mocno zastanowić, poznać siebię i dowiedzieć się, czego się tak naprawdę pragnie, a potem do tego dążyć :) u mnie działa :P
    Szalona rzecz: być może za 5-10 lat razem z moim Ukochanym i grupą znajomych wyjedziemy na stałe do Ameryki Południowej, gdzie będziemy mieszkać i prowadzić pensjonat dla turystów z Polski - to takie moje małe marzenie i dość niepewny plan na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ups, nie wkleiłam linku do FB, ale nie wiem jak wyszukać adres tego konkretnego posta :/ Dodaję więc adres paznokciowego profilu na FB: http://www.facebook.com/pages/Cienistosc/331684663615413

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Liseczek.Rudy
    Lubię na FB jako: Odrobinka Wszystkiego
    Baner (TAK/NIE) link: TAK
    (http://odrobinkawszystkiego.blogspot.com/)
    Udostępnienie na FB (TAK/NIE) link: TAK
    (http://www.facebook.com/OdrobinkaWszystkiego)
    Motto: Hakuna Matata
    Szalona rzecz: Do tej pory zrobiłam jedną "szaloną rzecz" - wybrałam się na oglądanie delfinów. Nie podpłynęły jednak aż tak blisko, aby je dotknąć. Dlatego kolejna szalona rzecz jaką chciałabym zrobić to pływanie z delfinami! Dla większości może się to nie wydać wcale szalone, ale ja panicznie boję się pływać w wodzie, a do tego głębokiej... Przy oglądaniu delfinów spanikowałam pływając przy rafie i o mały włos nie wpłynęłabym na nią kalecząc się przy tym okropnie... Uważam, że pływając z tymi cudownymi i śmiesznymi zwierzakami pokonałabym strach i zrobiła coś na prawdę DLA MNIE szalonego!

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: montagne
    Lubię na FB jako: Lidia Cio
    Baner NIE
    Udostępnienie na FB TAK https://www.facebook.com/liidzia.ciop/posts/432010536877087
    Motto: Carpe Diem
    Szalona rzecz: Zmiana płci ;)

    OdpowiedzUsuń

  46. Obserwuję jako: Justyna B.
    Lubię na FB jako: Justyna Borkowska
    Baner TAK link: http://juss1992.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB TAK link: https://www.facebook.com/JuSs1992
    Motto: `bo w życiu piękne są tylko chwile, a dla tych właśnie chwil trzeba żyć`
    Szalona rzecz: od zawsze zastanawiałam się jak to jest skoczyć na bungee albo ze spadochronem :D To byłoby coś ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Serenitka B
    Lubię na FB jako: Monika B.
    Baner TAK link: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Udostępnienie na FB TAK link: https://www.facebook.com/monika.bochman?ref=tn_tnmn
    Motto: "Czas nie leczy ran tylko przyzwyczaja do bólu"
    Szalona rzecz: Chciałabym sie wykąpać w ...spaghetti:) Napełniłabym wielką wannę wodą i makaronem a potem wykapałabym się;)
    Jestem ciekawa jakie to byłoby uczucie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako:danmiko
    Lubię na FB jako:Daniel M.
    Baner (TAK/NIE) link:NIE
    Udostępnienie na FB TAK link:
    https://www.facebook.com/daniel.mikosz.9
    Motto:"Walcząc nie zawsze będziesz wygrywał, jednak zawsze będziesz miał świadomość podjętej walki"
    Szalona rzecz: Lotnisko mam na odległość wzroku... Chciałbym kiedyś skoczyć na spadochronie, najlepiej w towarzystwie ukochanej
    Kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako:Katarzyna Wierzba
    Lubię na FB jako:Katarzyna Wierzba
    Baner NIE
    Udostępnienie na FB NIE
    Motto:"Szczęście jest jak motyl.Gdy będziesz próbował go złapać- nie uda Ci się.Gdy będziesz stać spokojnie- może usiąść Ci nawet na ramieniu."
    Szalona rzecz:zdecydowanie przejażdzka na rollercoaster :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Katarzyna Michałowicz
    Lubię na FB jako: Katarzyna Michałowicz
    Baner (TAK/NIE) link: NIE
    Udostępnienie na FB (TAK/NIE) link: TAK - na tablicy mej, w trybie publicznym wiadomość o rozdaniu udostępniłam i wyróżniłam

    https://www.facebook.com/katarzyna.michalowicz

    Motto: Lepszy jeden krok do przodu, niż dwa do tyłu :)

    Szalona rzecz: Wyprawa do Norwegii Północnej - choćby tylko po to, by zobaczyć na własne oczy to cudo, które 'zorzą polarną' się zwie... To taka tęcza,ale inaczej, chyba jeszcze bardziej magicznie... :]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...