poniedziałek, 7 stycznia 2013

Stempelki :D

Ale dziś zerwałam się z łóżka. Normalnie pewnie jeszcze bym leżała, ale tata zawołał mnie mówiąc, że przyszła paczka do mnie, to ja od razu na dół, bez kapci nie zwracając uwagi na to, że jest zimno. Myślałam, że to paczka z wygraną u Lavender, a tu jednak zaskoczenie, bo przyszedł zestaw do stemplowania, który już jakiś czas temu zamówiłam. Niestety teraz nie mam czasu żeby sprawdzać jak wyjdą wzorki, bo trzeba zacząć się pakować, ale jak już będę w Lublinie, to postaram się, nie no co ja gadam na pewno wypróbuję i napiszę coś na ten temat :D Jakże miło zaczął mi się dzisiejszy dzień :)


To do później :)

4 komentarze:

  1. :) też się cieszę z takich przesyłek jak dziecko :D
    czekam na prezentację płytek- ta prostokątna mnie ciekawi! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi na Konada szkoda kasy, choć nie ukrywam, że wzorki kuszą. Mi listonosz zostawia zawsze awizo, a na domiar złego potrafi wypisać je dzisiaj, a zaostawi za dwa dni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że wybrałaś Konada na pierwszy ogień, a nie jakiegoś chińczyka. Ciekawa jestem jak Ci pójdzie ze stempelkami ;)
    A do zdzierania lakieru polecam najbardziej coś w stylu karty bankomatowej (plastikowa płytka, ja np używam karty promocyjnej z galerii handlowej) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :ddd ciekaweeeee pokaz szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...