czwartek, 10 stycznia 2013

Zakręcone życie to i zakręcony mani

Witajcie :)
Już dawno zrobiłam ten mani, ale jakoś nie było okazji go opublikować aż w końcu nadszedł dzisiejszy dzień :D Co by tu powiedzieć, pomysł przechwyciłam stąd, wzorek spodobał mi się jakieś pół roku temu kiedy to na niego trafiłam, ale jakoś nigdy nie było okazji zabrać się do niego aż do pewnego dnia na początku grudnia :D Tak, tak wiem, że od tego czasu też sporo minęło, ale lepiej późno niż wcale :)


Nawet sobie nie wyobrażacie jaki mam dobry humor :D Przedpołudnie i popołudnie wcale tego nie zapowiadały. Siedziałam ponad pół dnia przepisując zadania z ubezpieczeń żeby mieć z czym współpracować na kolosie ;) A jak poszłam już na tego kolosa to co jakiś czas leżałam na ławce i się śmiałam, no po prostu nie mogłam się opanować :D Nie żeby zadania były banalne czy coś, ale jakoś tak mnie naszło, stwierdziłam że i tak jakoś to zaliczę :D Okaże się pewnie za tydzień, co wyszło z tego mojego dobrego humoru na kolokwium :D

Uciekam, bo chyba powinnam zacząć dalsze tłumaczenie do pracy licencjackiej, może jakoś mi się uda. :D

Trzymajcie się :* A. ;) 


11 komentarzy:

  1. Od razu skojarzyły mi się z okładką płyty Comy :P
    http://www.tekstowo.pl/zdjecie_wykonawcy,coma,Y29tYV8yXzZhZTIzZjFlXzIzODYxMQ.._800_600_.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha xd faktycznie, może się skojarzyć :D

      Usuń
  2. takie rasta <3 Swietne są :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaki szalony:D Zdecydowanie jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  4. hypnotizing :D genialny wzorek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam cię ja również jestem z woj. Lubelskiego tylko że z Chełma. Może się kiedyś spotkamy na lubelskim zjeździe blogerek. Pozdrawiam, Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje również obserwuję. Jak by cie to interesowało 9 marca jest spotkanie blogerek w Rzeszowie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo odważny i kolorowy jest ten wzorek i ma to coś że przyciąga wzrok:)
    Fajny blog:) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywnie zakręcone te pazurki :P Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt robi wrażenie :) piękne kolorki !!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...