wtorek, 12 lutego 2013

Kameleon

Nawet nie wiecie jak bardzo się nudzę i jak wielkiego mam lenia. Nic nie chce mi się robić. Próbowałam pisać pracę licencjacką, ale już mi się odechciało więc postanowiłam zaprezentować Wam mojego konkursowego kameleona :) Przygotowałam go na konkurs u Panny Marchewki. Niestety wygrać się nie udało, ale nie da się ukryć konkurencja była ogromna i prace sporo lepsze ;)

Kilka słów o moim kameleonie. Postanowił on udawać biedronkę. Myślał, że jak przybierze odpowiednią barwę to biedronka Helenka zwróci na niego uwagę. Niestety przeżył rozczarowanie, ponieważ Helence marzyła się szalona miłość z Wiesiem chrabąszczem. I tak oto skończyło się uczucie kameleona - Karola do biedronki - Helenki :D








20 komentarzy:

  1. tak wiosennie u Ciebie - nie dość, że tło bloga kwieciste, to jeszcze biedronkowy kameleon. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcę ładniej ukwiecić to moje tło, ale ostatnio storczyki nie chcą mi tak pięknie zakwitnąć i mają tylko po kilka kwiatów ;)

      Usuń
  2. No za samą historię miłosna należy się nagroda! :D
    Spryciarz ten Twój kameleon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, chyba musiałaś się napracować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie było tak ciężko, myślałam że będzie gorzej ;)

      Usuń
  4. Przepiękna praca, moim zdaniem zasługuje na chociaż wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, normalnie się uśmiałam z Wiesia:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow kameleonki i to na dwóch lapkach :)))
    Bardzo ładnie Ci wyszło, a historyjka świetna:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) musiały być na dwóch, bo planowałam, że trochę z nimi pochodzę i wytrzymały 5 dni, chociaż spokojnie mogły zostać na dłużej, bo nic nie odprysnęły, niestety zieleń strasznie przebarwiła mi płytkę :/ ale na uczelni kameleony zrobiły furorę ;)

      Usuń
  7. niesamowita precyzja i pomysł świetny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie ładne biedronkowe kameleonki:)bardzo wiosenny wzorek i przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! :) Pięknie wyszło :) I tak optymistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba. Jak zwykle wszystko takie dokładne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...