sobota, 2 lutego 2013

Kolory tęczy - tydzień 3

Witajcie w sobotni wieczór :)
W końcu zaczęłam nadrabiać blogowe zaległości ;) Stopniowo odwiedzam Wasze blogi i staram się tam trochę po udzielać ;) a w międzyczasie uczę się do egzaminu. i myślę nad nowymi zdobieniami :)

Ale nie o tym chciałam pisać :P
Dziś mam dla Was zdobienie na trzeci tydzień projektu Kolory tęczy. 


Tym razem narzucony z góry miałam kolor żółty plus dwa dowolne ( ciężko powiedzieć jakie tym razem są te dowolne, na pewno niebieski jest tam jeszcze czerń, granat i zieleń, co kto woli). I do tego projektu wykorzystałam pazurki koleżanki, które już pojawiły się na blogu, z motywem pękającego lakieru ;)
A dziś wiosenne kwiatuszki ;)



Z nauką ubezpieczeń w tle ;D


To dziś na tyle ;)

17 komentarzy:

  1. to musiało być bardzo pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie nie szczególnie ;)

      Usuń
    2. Asia, ma już wprawę :)

      Usuń
    3. W takim razie zazdroszczę Ci talentu :)

      Usuń
  2. Wooo! Ale precyzja ;o
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to już nawet i letnie te kwaituszki! super- zresztą jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne ! Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się napracowałaś, pięknie wykonane. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny :) i pewnie bardzo pracochłonny

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie! Już mi się ciepłe dni marzą...

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie, świetnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...