niedziela, 24 lutego 2013

Kolory tęczy - tydzień 6

To już szósty tydzień projektu, a zarazem przedostatni. Tym razem trzeba było zainspirować się kolorami  czerwonym, żółtym i niebieskim. Długo się zastanawiałam, co by tu zmalować, dlatego to się trochę przeciągnęło. Ale postawiłam na metodę wodną bez użycia wody ;) Trafiłam na to gdzieś przypadkiem i tak właśnie była nazwana ta metoda, a skoro mi się spodobała  w takiej nazwie, to już niech tak pozostanie, bo nie ma co ukrywać na pewno efekt przypomina tradycyjne water marble ;)

Dobra koniec gadania :P







I na koniec mini tutorial, nie bardzo za nimi przepadam, ale czasem mogę coś zademonstrować ;)


1. Malujemy wszystkie paznokcie bazowym lakierem, u mnie jest to biały - 1 warstwa
2. Czekamy aż wszystko zaschnie
3. Malujemy jeden paznokieć drugi raz kolorem bazowym
4. Od razu na nie zaschnięty lakier nanosimy paskami wybrane przez nas kolory, u mnie niebieski, żółty, czerwony
5. Bierzemy wykałaczkę i przeciągamy nią po niezaschniętym lakierze, tworząc finezyjne wzory ;)
6. I tak postępujemy z kolejnymi pazurkami
7. Na koniec nakładamy top.

I gotowe :)



I jak, podoba Wam się taka metoda? Próbowałyście już tego?


"Kolory tęczy"



21 komentarzy:

  1. znam tę metodę!
    bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne, ze znam i często z niej korzystam:) Na tej samej zasadzie robię m.in. moje pajęczynki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie pamiętałam, że u kogoś widziałam ;)

      Usuń
  3. Świetnie to wygląda! Bardzo ożywcze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowalam juz tej metody ale nie sadziłam żę nosi ona wlaśnie taką nazwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem pewna czy to jest właściwa nazwa, ale pasuje więc może zostać ;)

      Usuń
  5. Świetna metoda a efekt końcowy oszałamiająco piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pazurki wyszły Ci genialnie, podoba mi się to przejście pomiędzy kolorkami ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo!
    Świetny pomysł!
    Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pazurki! zawsze się zachwycam takimi, bo ja nie mam cierpliwości do zdobień.. robią wrazenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię wzorki rozmazywane wykałaczką bądź igłą :) zawsze wychodzi fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło bardzo fajnie. Nie widziałam jeszcze tej metody. Chciałabym spróbować water marble, ale jakoś nie mogę się zebrać, bo wydaje mi się, że będzie bałagan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym bałaganem to różnie jest, ale warto przynajmniej raz spróbować ;)

      Usuń
  11. Teraz już wiem co źle robiłam przy tej metodzie - nakładam lakiery nie czekając aż jedna warstwa wyschnie i jak przeciągałam wykałaczkę to w niektórych miejscach prześwitywał paznokieć. Pięknie u Ciebie to wyszło :)
    P.S. Założyłam bloga - jak masz ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi podoba sie bardzo! jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest troche przeswitow,ale poza tym jest ok.Zabralas mi pomysla na 7 tydzien.Bede musiala cos nowego wymyslec

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie to wyszło :D chyba kiedyś przechwycę pomysł !!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...