poniedziałek, 4 lutego 2013

Podsumowanie projektu Changes of Weather

Tak sobie siedzę i myślę <zamiast się uczyć do egzaminu> i wymyśliłam, że zrobię podsumowanie projektu zorganizowanego przez Kamilę ;) 

Na początek chciałabym bardzo serdecznie podziękować Kamili za zorganizowanie całego projektu. Fakt, faktem trochę czasu na organizację trzeba poświęcić ;)

Przez 6 tygodni pogoda za oknem zmieniała się diametralnie, podobnie było na paznokciach. Było zarówno ciepło jak i zimno, deszczowo jak i słonecznie, mroźnie jak i upalnie. Można było pobawić się w pogodynkę, ale najważniejsze, że można było wykazać się kreatywnością w tworzeniu pogody na pazurkach.
No to lecimy:
1. nie ma to jak spacery w deszczu

2. bałwan jest szczęśliwy, że śnieg naokoło ma :D

3. zamarzyła się wiosna, przy tak słonecznym niebie

4. a może by tak wypada za miasto w czasie burzy :)

5. jakby mogło zabraknąć zachmurzenia, ktoś musi wprowadzić zamieszanie

6. mgła, widzę mgłę!. mgła na horyzoncie.! a za mgłą czai się? ....???

Zapraszam do wyrażania opinii :) Będzie mi bardzo miło :)
Chcecie przyjrzeć się bliżej, klikajcie w linki ;)

A tutaj odnośnik do całego projektu :)

14 komentarzy:

  1. burza najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam, gdy na Twoich paznokciach pada deszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow piękne! najbardziej podoba mi się miasto w czasie burzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj te spacery w deszczu mnie dobiły... małe dzieła sztuki:) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi najbardziej podoba sie mgła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spacer w deszczu i burza - fascynujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne pazurki:) ja bym nie miała cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  8. paznokcie są naprawdę śliczne! Zazdroszczę Ci takiego talentu i dużej cierpliwości,bo jestem pewna, że to tego wymaga.

    Pozdrawiam,Sandy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...