sobota, 16 lutego 2013

Projekt 2in1, czyli Kontynenty i Kolory tęczy

Tym razem jestem zmuszona połączyć dwa projekty w jeden. Ostatnio miałam problem z kolorami lakierów, bo w domu nie miałam wszystkich potrzebnych do wykonania mani, dlatego nie udało mi się stworzyć niczego wcześniej. Na szczęście wróciłam do Lbn i mogłam pokombinować. No i aby nie opóźniać się w projektach wyszło takie połączenie. To może parę słów odnośnie każdego z projektów :)

Projekt Kontynenty:
Tematyka dotyczy tym razem Ameryki Południowej. Dla mnie zagorzałej fanki piłki nożnej nie może się ona kojarzyć z niczym innym jak tylko z piłką nożną i Copa America, ale w związku z tym, że ciężko odzwierciedlić wszystkie państwa biorące udział w turnieju, skupiłam się jedynie na Brazylii :)

Projekt Kolory tęczy:
Tutaj miałam zainspirować się kolorami takimi jak niebieski i zielony oraz dwoma dowolnymi ( u mnie są nimi żółty i biały oraz dodatkowo czarny ).




Rzućcie okiem na prace innych uczestniczek:


16 komentarzy:

  1. o jaaaa! idealnie!
    palec serdeczny jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł na Amerykę Południową:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło prześliczne, idealnie połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od razu mi się cieplej zrobiło. świetne kolory dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra! Kocham piłkę, więc paznokcie po prostu idealne dla mnie!
    Ja swoje dopiero dziś będę malowała, też chcę właśnie motyw piłki nożnej zrobić ale nie wiem czy mi wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bravoooo!!!!BRAZYLIA na paznokciach po raz drugi...slicznie ci to wyszlo!!!-tez mialam Brazylie ale w 3 tygodiu zabawy-popatrz sama jak u mnie wyszly :http://bebeautifulbeyourself.blogspot.co.at/2013/02/projekt-kolory-teczy-tydzien-3.html

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że nawet postarałaś się o detale :) niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...