środa, 20 lutego 2013

Projekt Kontynenty: Ameryka Płn.

Siemaneczko, siemaneczko. 
Witam Wszystkich wiernych fanów w dniu dzisiejszym. :)
Niektórzy z Was już wiedzą, że nadszedł trzeci tydzień fantastycznego projektu Kontynenty,
a co za tym idzie, należy się zainspirować Ameryką Północną.
U mnie padło na Nowy Jork, ciężko powiedzieć dlaczego, ale paznokciowy efekt bardzo mi się podoba, podobnie była na uczelni. Pazurki zrobiły małą furorę, a najbardziej Statua Wolności, mimo że według mnie to co było na pazurkach zupełnie nie było do niej podobne. I co zadziwiające, większość myślała, że są to naklejki. :) Jednak tradycyjnie zdobienie wykonałam farbkami akrylowymi, a za bazę posłużył mi biały lakier z Wibo, wykończenie top Poshe ;)

A więc witamy w Nowym Jorku :D








17 komentarzy:

  1. O_O zatkało mnie. NIE-SA-MO-WI-TE!!!

    ten białasek z Wibo dobrze kryje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wooow! najpierw muszę pochwalić, że super wyglądają komentarze u Ciebie!!!

      dzięki za namiar na tego białaska- szukam i szukam,a Ty mi podsunęłaś pod nos ideał! :D

      Usuń
  2. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło naprawdę świetnie, a statua Mega i fakt wyglądają jak naklejki heh :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jaka precyzja chcialabym tak potrafić malować :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie rewelacja :-D wszystkie paznokcie są świetne, a kciuk to wszystko podkreśla z dużą mocą :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No niesamowite, bardzo przypadły mi gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobienie !
    Genialna precyzja ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne!, naprawdę super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam podobne i też wszyscy pytali czy to naklejki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No jak nie przypomina statuy jak przypomina :P. Podziwiam, że na prawej ręcę też tak ładnie tworzysz :).

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowite odwzorowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...