czwartek, 21 lutego 2013

Wyniki + małe podsumowanie :)

Witajcie :)
Minęło już pół roku odkąd napisałam pierwszego posta. Jakoś szybko to zleciało, ale co się będę rozpisywała, pewnie nie bardzo Was to interesuje i czekacie na wyniki rozdania.

Poczekajcie ...

Jeszcze trochę statystyk :P
Otóż przez te pół roku napisałam aż 91 postów.
Nazbierało się również 110 czytelników (a wśród nich nawet dwóch Panów).
Wyświetleń niebawem będzie 10000, ale to niekoniecznie odzwierciedla popularność ;)
Cóż, może to nie są powalające wyniki, ale tragedii nie ma.
Cieszę się, że są osoby, które aktywnie udzielają się na blogu i doceniają moją pracę.
Niesamowicie cieszy mnie również każde najdrobniejsze, miłe słowo, bo daje mi to motywację do działania.


No to kilka słów odnośnie rozdania.
Zgłosiło się Was na prawdę dużo, bo aż 48 Pań i 1 Pan, co mnie bardzo zaskoczyło ;)
Fajnie, że jest Was tak dużo i mam nadzieję, że nie będzie sytuacji, że ktoś przestanie obserwować bloga zaraz po ogłoszeniu wyników.

Ale do rzeczy, 5 dodatkowych losów za motto otrzymał:

Liseczek Rudy
Natomiast za szaloną rzecz, musiałam rozdać po 4 dodatkowe losy aż 3 osobom, bo miałam problem z wybraniem jednej z nich. Sama marzę o skoku na bungee :)

 Justyna B.
 EWAY

Ale nie tak szybko z wynikami, cierpliwości :P


Wybaczcie, ale pozwolę sobie jeszcze przedstawić Wam 7 prac, które lubię najbardziej. 
( dlaczego 7? bo to zawsze będzie moja szczęśliwa liczba )

      

No dobra.
Wiem, że jesteście ciekawi.
A zatem wygrywa :





GRATULACJE :):):)

Na Twój adres mailowy czekam 4 dni, może być w komentarzu. 
Jeśli go nie otrzymam losuję ponownie.

A teraz ciąg dalszy :)

         

I na koniec jeszcze mały bonus, bo musi znaleźć się tutaj jeszcze kameleon :)



Dobrze, że jesteście :)



14 komentarzy:

  1. gratulacje wszystkim wygranym :)
    :) świetnie to wszystko zaplanowałaś i wymyśliłaś- ja tam wcale się nie dziwę, że jesteś coraz bardziej popularna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwyciężczyni! I ogromnie się cieszę, że moje motto się tak spodobało :D
    Wśród prac moim zdecydowanym faworytem jest Tygrys na zielono-niebieskim tle, wspaniałości <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne jest, bo krótkie, banalne i bardzo pozytywne ;)

      Usuń
  3. niewiele brakowało....:)
    Ale gratulacje dla Justyny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze!! naprawde ja?? dziekuje :*
    a oto moj mail: justynaborkowska8@wp.pl


    ładne masz te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję zwyciężczyni ;) ciekawiutki blog ;) chyba pozwolę sobie na obserwowanie ;) zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. 204- blisko byłam:)
    water marble - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Justynce :) Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również gratuluję!! I trzymam kciuki za Twoje dalsze prowadzenie bloga! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!
    Tobie również gratuluję - wspaniałych wyników, ciekawych postów i rewelacyjnych paznokciowych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...