wtorek, 26 marca 2013

HOBBY: kino/teatr

Dziś zabieram Was na Golden Globes ;)


Tym razem tematyka kino bądź teatr. Postawiłam na kino i zainspirowałam się pazurkami Zooey Deschanel, które miała na Golden Globes 2012. Tym razem poszłam na łatwiznę, bo nie miałam głowy żeby coś wymyślić. Ale mam nadzieję, że w moim wykonaniu te pazurki również się Wam spodobają ;)


A tutaj jeszcze zdjęcie bez flesza, które wyszło zadziwiająco dobrze :)


A tak właściwie, to jak Wam podoba się mój pomysł z wstawianiem dwóch zdjęć mocniej zmodyfikowanych? Wolicie w takiej wersji, czy lepiej bez urozmaiceń? ;)

Dziś drugie zmodyfikowane zdjęcie jest w wersji pojedynczej, bo niestety zdobienie wykonałam tylko na jednej ręce więc nie miałam jak zrobić porównania dwóch dłoni ;)


Spróbuję jeszcze zabrać się za częściowe nadrobienie zaległości na Waszych blogach ;)
Podejście nr 2 :D





22 komentarze:

  1. Ślicznie to wygląda z takim złotym filmem. Kamera wyszła Ci rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się:) ten złoty jest śliczny:)
      detal a oko cieszy:)

      Usuń
  2. Genialny miałaś pomysł, jestem pod wrażeniem wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! pewnie się powtarzam, ale uwielbiam Twoje pomysły i wykonanie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! jak ty to robisz, że twoje zdobienia są tak piękne i dokładne?

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło Ci sto razy lepiej od oryginału! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oryginalny pomysł, podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczne, fajne kino :D Wzorki na białym tle są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się podoba w każdej wersji :) wyszło idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zorbiłam to samo! Mogłam najpierw sprawdzić co kto zrobił ;P Szkoda, że mam takie małe dłonie i paznokcie, że nie zmieściłam tak ładnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, niesamowicie oryginalny pomysł, wykonanie tez super! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  11. 'podkradłaś' mi pomysł ;) teraz muszę się pogłowić i coś wymyślić :P. Piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! I nie mów, że poszłaś na łatwiznę! Toć musiałaś się sporo przy nich napracować! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...