poniedziałek, 11 marca 2013

Hoo... hoo... hoo...

czyli sowy na początek tygodnia :)


W ostatnich dniach dołączyłam do zabawy organizowanej przez zaczarowaną i Kasię, zatem zapraszam na ich blogi do zapoznania się ze szczegółami. Ja powiem tylko krótko, należy wykonać mani wzorując się inspiracją podaną na konkretny tydzień. W tym tygodniu propozycję podała zaczarowana i są nią sówki ;)

Już dawno nie wykonywałam takiego trochę bardziej skomplikowanego zdobienia samymi lakierami i zapomniałam, że można wiele stworzyć tylko przy ich pomocy ;)
A sówki, są na to świetnym przykładem ;)
Oto one:




24 komentarze:

  1. Przeurocze! Jeszcze nigdy nie miałam zwierząt na paznokciach, ale pingwinki i tak wygrywają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki, sympatycznie i z poczuciem humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są te Twoje sówki :)
    wykonanie jak zawsze na 6+ :)
    jesteś świetna w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! jakie genialne sówki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie ci wyszły ja też u siebie niedawno sowy wymalowałam bardzo fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne sówki :)
    robiłaś je wykałaczką czy sondą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie to malowałam pędzelkami odpowiednich lakierów i tylko kropki i "różki" robiłam sondą :D

      Usuń
  7. śliczne te sówki! zielona mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze są :)
    ja też niedługo dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! Sówki, to był pierwszy mani inny od jednokolorowego, na który się porwałam :) Od tamtej pory trochę czasu już upłynęło, ale wciąż mam do nich sentyment. Moje jednak Twoim nie dorównują ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana nazwa naszej grupy już wybrana - jesteśmy paznokciowym teamem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdobienie, uwielbiam sówki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. rozumiem Asiu że nie masz czasu ja sama bym w tym tygodniu nie miałam dobrze ze zrobiłam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przeurocze :)

    zapraszam
    http://mjsmakeup.blogspot.com/2013/03/akcja-zainspiruj-sie-filmem.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...