poniedziałek, 18 marca 2013

Kolorowy zawrót głowy ...


... a dalej się domyślcie ;)


Otóż na tych pazurkach coś namalowałam i to jest tymczasowa zagadka dla Was ;)
Co mogło powstać na takim kolorowym gradiencie ? 
Kolory, które użyłam to lakiery z Safari i Sensique ;)
A wszystko wycieniowałam gąbką i niestety widzę na zdjęciach, że skórki nie są dokładnie oczyszczone, ale ładniejszych zdjęć tym razem nie mam. :/


Przez weekend nie udało mi się odwiedzić waszych blogów, bo nie bardzo miałam na to czas i możliwości, ale powróciłam już do Lbn więc postaram się nadrobić zaległości.
Na szczęści udało się wrócić do domu i ponownie do Lublina bez śnieżnych problemów pomijając prawie półgodzinne spóźnienie autobusu w piątek ;)



17 komentarzy:

  1. Wiosna na paznokciach :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są cudowne :)
    I ruszyło głosowanie na baner naszego klubu więc mozna już głosować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ! bardzo pozytywne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to tam już nic nie musi powstawać. Sama tęcza jest tak bajeczna i efektowna , że łał. Zazdroszczę zdobienia, bo ja mam wielki problem z takim łączeniem kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gradient przypomina mi tęczę, więc zgaduje, że to cos w ten deseń będzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro tęcza to może.... NYAN CAT? hehe. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudownie wyszło !! Kocham takie ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) Może przywołasz tym zdobieniem wiosnę??:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kolorowo! Super! Bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...