wtorek, 5 marca 2013

One strokowa wygrana :)

Nareszcie zebrałam się do zaprezentowania Wam moich prac wykonanych na konkurs u Justine. A przy okazji bardzo Was zachęcam do zajrzenia na jej bloga, bo jest na prawdę fantastyczny :)

Nadal nie wierzę, że wygrałam. Mimo, że lakiery już znalazły się na mojej półce ;) Ale o tym później.

Wygrany mani był oczywiście wykonany metodą one stroke, końcowy efekt mnie nie powalał. Chociaż innych już tak. Miałam okazję przekonać się zarówno na uczelni jak i przy kasie płacąc za zakupy. ;)
Wysyłając zgłoszenie do Justine napisałam:
Mój manicure jest wyjątkowy, ponieważ dla mnie każdy mani wykonany metodą one stroke należy do wyjątkowych. Zawsze czymś nas zaskoczy. Idealnie nadaje się na każdą okazję. I zawsze będzie się czymś różnił od innego ;)


A teraz zaprezentuję Wam jeszcze drugi mani wysłany na ten sam konkurs, który mi osobiście bardziej się podobał ;) Oto co o nim napisałam:
Mój manicure jest olśniewający, ponieważ to słowo kojarzy mi się ze złotem. A dla mnie wszystko co złote jest olśniewające. Ponadto uważam też, że jest idealny na niemalże każdą okazję. Budzi zachwyt i zainteresowanie. Sprawdzone na znajomych ;)


I na koniec jeszcze moja wygrana :)

Ależ jestem dziś w dobrym humorze :) Mam nadzieję, że Wy też ;)



22 komentarze:

  1. masz talent pazurki idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba były piękne, ale może ze względu na to, że mam większą słabość do zieleni, ten waśnie bardziej mi się podobał:) Cieszę się, że paczuszka dotarła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. same arcydzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki, sama bym takie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Fajne te drugie zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne gratulacje! Wygrana w 100% zasłużona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No i cóż ja mogę napisać. Moje zdanie na temat Twoich kwiatków już nasz :D Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne mani :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :)
    tak, jak napisałam na fb: przegrać z Tobą to zaszczyt!
    Jak Ty to zrobiłaś, że masz już nagrodę u siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale to chyba nie ten konkurs ;)
      a co do tego jak to się stało że już mam nagrodę, to wczoraj wysłana, dzisiaj dotarła ;)

      Usuń
  10. gratuluję wygranej :) zasłużonej zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi mani bardziej mi się podoba :) Oba są piękne, ale drugi mnie powalił!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje, a oba mani są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę przyznać, że wygrałaś zasłużenie. Dobra robota:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe pazurki :) nie umiem wyjść z podziwu !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gartuluje wygranej :)
    Ten drugi manicure bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Zasłużona wygrana! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love what you guys are usually up too. Such clever work and exposure!
    Keep up the excellent works guys I've added you guys to my personal blogroll.

    Also visit my blog avis 24option

    OdpowiedzUsuń
  18. Pretty! This has been an incredibly wonderful article. Many thanks for supplying this information.


    Have a look at my site: encyclopedie-beaute.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...