wtorek, 12 marca 2013

Projekt HOBBY: gotowanie

Trochę Azji w tym tygodniu będzie :)


Dziś zapraszam Was na lunch chińsko-japoński skoro o gotowaniu mowa :D
Mam dla Was bardzo apetyczne sushi oraz parę innych przekąsek ;)
Może zdobienie nie jest fantastyczne, ale pod tematykę pasuje idealnie.
A zatem użyte lakiery to: Sensique Strong&Trendy Nails nr 155 i Pierre Rene Top Flex nr 16, a elementy oczywiście farbkami akrylowymi :)


Prace innych dziewczyn znajdziecie klikając w poniższy baner :)

Ma do Was pytanie odnośnie menu rozwijanego, bo siedzę od rana i się z tym bawię, ale jakoś nie wychodzi mi jego stworzenie. Wiecie może jak takowe menu stworzyć?



18 komentarzy:

  1. Heheh fajne :P Sushi tak z samego rana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł;) Lubię sushi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :) jesli chodzi ci o takie menu jakie mam na swoim blogu to odezwij sie do mnie na maila :) chetnie pomoge :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham sushi...
    ależ mam na nie teraz ochotę!!!
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł i wykonanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow :O genialny pomysł na sushi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje sushi wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :) Bardzo ładne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. cześć, mogę Ci pazurki zjeść? ;D ciekawy pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i muszę zmienić koncepcję na ten tydzień u mixoflife ;D Aż naszła mnie ochota na sushi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oryginalny pomysł, bardzo ładne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...