piątek, 8 marca 2013

Projekt HOBBY: muzyka

Jesteście ciekawe, co dla Was przygotowałam na dzisiejszy dzień?

Będzie bardzo muzycznie, a zarazem mega kobieco :)

Zatem zapraszam.


Do wykonania tego mani jako lakier bazowy użyłam ostatnio wygrany u Justine Wibo Extreme Nails nr 502, który jest fantastyczny. Cieszę się, że go wygrałam, bo raczej sama z siebie nie zdecydowałabym się na ten lakier, a jest idealny do takich zdobień.
 Przy okazji jest to zdobienie na projekt u Justine więc pasuje idealnie :)
No dobrze, co dalej.
A dalej na końcówkach dodałam gąbka róż Sensique Strong & Trendy Nails nr 167 i następnie to już standardowo farbki akrylowe ;)


Jakoś sporo dziś tych zdjęć wyszło ;) Ale mam nadzieję, że się Wam podoba ;)
Więcej prac znajdziecie klikając w baner ;)

 




30 komentarzy:

  1. Jejku jak bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow coś pięknego, kwiatuszki zdecydowanie dodają kobiecości temu mani.

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś genialna! Fenomenalne zdobienie! :D
    a co do lakieru to jeden z moich ulubieńców nudziakowych :) Cieszę się, że Ci się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      on jest naprawdę cudny, zresztą w ogóle lakiery z tej serii bardzo mi podchodzą za sam pędzelek ;) ale kolory też są świetne ;)

      Usuń
  4. I co ja mogę innego napisać? :) Przepiękna robota. Ja próbuję robić te kwiatki metodą One Stroke i nie wychodzi mi nic :( Farbki mi się rozmazują tak, że prześwituje cały lakier bazowy, a po kwiatku ani śladu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mogę podzielić się z Tobą ;) moim tajemnym planem, zamierzam zrobić jeden dzień w tygodniu jako one strokowy i zamieszczać zdobienia wykonane tą metodą, a jeśli czas na to pozwoli, to postaram się też dodać mini tutorial ;) ale muszę poczekać na powrót do domu, bo tam zostawiłam najważniejszą (białą) farbkę akrylową :/

      Usuń
    2. O wow :) Świetna wiadomość :) Będę wyczekiwała tego dnia :D

      Usuń
  5. Chyba najlepsze odzwierciedlenie tego tematu jakie widziałam!!! Cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Tak bardzo spodobało się to zdobienie ;) jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  6. Ale Ty masz talent co??:) Zdolniacha! ;) Prześliczny mani.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem! I pomysłu i wykonania. Uwielbiam Twój sposób zdobienia paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze blade, zrobiłam bardzo podobny mani, miałam go jutro zaprezentować, ale chyba zrobię coś innego, żeby nie powielać :/
    ale twój jest o wiele ładniejszy :)
    Masz mega talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ubiegłam Cię niestety ;), przepraszam :)
      ale mam nadzieję, że zaprezentujesz swój mani mimo wszystko :)
      i dziękuję za wspaniałe słowa :)

      Usuń
  9. OO ja !!! Wyszło mega prześlicznie! Klasa po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chyba nigdy nie nauczę się one stroke- nie mam odwagi nawet spróbować!
    pięknie, kobieco, muzycznie i WIOSENNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nigdy nie mów nigdy :) wystarczy odrobina chęci ;)

      Usuń
  11. Idziesz jak burza z tymi zdobieniami i każde zaskakuje mnie bardziej od poprzedniego to jest świetne po prostu! genialnie wychodzą Ci kwiaty zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo! ale się musiałaś napracować przy tym mani! Zachwycający! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest mi szalenie miło czytając Wasze komentarze, za które bardzo serdecznie Wam dziękuję :)
    a zdobienie wcale nie jest takie pracochłonne jakby mogło się wydawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedne z najładniejszych mani jakie widziałam, przepiękne *_* Jestem pod ogromnym wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda genialnie !!! chyba się zakochałam :) az sama zapragnęłam takie mieć - inspirujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej odebrało mi mowę nie wiem co napisać jestes genialna! Pełen podziw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powaliłaś mnie na kolana tym zdobieniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdobienie, jestem pod wrażeniem. Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...