piątek, 29 marca 2013

Proste kokardki :)

Robi się atmosfera świąteczna, ale bardziej Bożonarodzeniowa niż Wielkanocna ;)
Patrząc za okno, to naprawdę zastanawiam się czy to aby na pewno będziemy mieli teraz Wielkanoc.

Ale nie o tym chciałam dziś pisać.
Tym razem mam dla Was delikatne zdobienie Paznokciowego Team-u, do którego Was serdecznie zapraszam :)
W tym tygodniu należało przedstawić na pazurkach kokardki wg wzoru zamieszczonego przez zaczarowaną :)


Oto moje małe dzieła. Wykonane oczywiście jednym z moich najbardziej ulubionych lakierów, a mianowicie Wibo, Extreme Nails, nr 425. Kocham ten lakier, szkoda że jest już na wykończeniu :/ A co do kokardek, to oczywiście wykonane farbką akrylową :)


Zdaję sobie sprawę, że jakość zdjęć nie powala, ale na razie trzeba sobie jakoś z tym radzić :)


I na koniec jeszcze link do bloga zaczarowanej, czyli pomysłodawczyni tego tygodnia :)


Buziaczki dla Was,
Asia :)

19 komentarzy:

  1. pięknie Ci wyszły! i lakierek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dość, że za oknem śnieg, to jeszcze Twoje pazurki kojarzą mi się... z prezentami pod choinką!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem, że to nie te kolory (a przynajmniej jeden), ale te kokardki totalnie kojarzą mi się z Tiffanym

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, ale ze mnie gapa! patrze sobie na te twoje cudeńka i myślę, sobie jakie ładne, równe i wgl. A wzorek jakiś taki znajomy.... dopiero po chwili ogarnęłam, że teraz mam takie same, bo też biorę udział w akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, bardzo ładne te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kokardki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobienie :) Bardzo ciekawa akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to już nie wiem, co tu pisać: że pięknie? że idealnie?... to już pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. proste i niezwykle efektowne ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie, proste i efektowne, kolor bazowy genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie proste, a takie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie ci te kokardki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...