niedziela, 31 marca 2013

Safari + życzenia świąteczne :)

Dziś mam dla Was zdobienie, które już pojawiło się na blogu podczas projektu Kontynenty, ale że koleżance strasznie się ono podobało to zażyczyła sobie właśnie takie pazurki.
A oto jak Safari wyglądało na pazurkach Ani:


Na moich pazurkach obecnie zdobienie w kolorystyce kurczaczkowej z one strokowymi kwiatuszkami, ale pokaże ja Wam dopiero za jakiś czas, bo szykuję dla Was one strokową niespodziankę ;)

I jeszcze pozostaje mi życzyć Wam Wesołych Świąt Wielkanocnych przepełnionych ciepłem i miłością ogniska domowego :)
Oby w lany poniedziałek można było lać się wodą zamiast rzucać śniegiem ;)



Buziaki :* *:
A.

10 komentarzy:

  1. ty to masz talent :) śliczne
    Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No szkoda, że na dworku nie ma takiego safari :) Bardzo ładnie wykonane, pogodnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie od razu cieplej się człowiekowi robi z takimi paznokciami. wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki ;)
    Wzajemnie, wesołych świat ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt! Szczęścia i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne pazurki :) genialny gradient :)
    Wesołego Dyngusa ! :)) - niestety rzucam się dziś śnieżkami :( eh

    OdpowiedzUsuń
  7. safari na taką pogodę - popieram :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...