sobota, 2 marca 2013

Uśmiech proszę cz. I

Ostatnio postanowiłam dołączyć do akcji zorganizowanej przez Jessie, czyli marzec miesiącem uśmiechu :)

I tak dziś postanowiłam, że musi pojawić się ten wpis.
Zdaję sobie sprawę z tego, iż nie każdy jest fanem skoków narciarskich, ale nie można obok nich przejść obojętnie, zwłaszcza po ostatnich wydarzeniach.
Najpierw wygrana Kamila Stocha, czyli zdobycie przez niego mistrzostwa, a dziś niesamowitym szczęściem okazało się zdobycie brązu przez polską drużynę. To coś, co u niejednej osoby wywołało uśmiech na twarzy.  Bo w sumie jak tu się nie cieszyć, gdy kolejni rodacy odnoszą sukcesy :)

W wyniku szału radości wykonałam również zdobienie inspirowane skokami narciarskimi :)
Może mani nie jest fenomenalny, ale ujdzie ;)
Mam nadzieję, że wywoła u niektórych uśmiech na twarzy przypominając fenomenalne skoki Kamila, Maćka, Piotrka (on to dopiero wesoły człowiek) i Dawida :)

Brawa dla całej czwórki :)


Uśmiech na twarzy witamy :)

Smile, please :) :) :) 

I nie ma prawa zejść Wam z twarzy :)
I zachęcam abyście przyłączyły się do zabawy, poniżej szczegóły :)





18 komentarzy:

  1. :D ale świetny mani :) bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;))) zdolniacha ;) świetnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. :D są niesamowite!!!!!
    powinnaś je wysłać do Polskiego Związku Skoków ^^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      a Polski Związek Narciarski obecnie to jest jakaś porażka, aż szkoda tam się z czymkolwiek zwracać, ale muszę chyba ogólnie w FIS-ie pomóc im przy wprowadzeniu dokładniejszy przybliżeń dotyczących punktów za wiatr :D

      Usuń
  4. Takiego wsparcia narciarzy jeszcze nie widziałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. beczkowe paznokcie :) świetnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle rewelacyjnie Tobie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe , suuper :) no i poprawiłaś mi humor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne wyszło, tak wesoło:)hahaa

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie wyszło :) jeszcze tak oryginalnego zdobienia nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo!! ;) Paznokcie - cudeńka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. serdecznie Wam dziękuję za wszystkie ciepłe słowa :) jest mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł i wykonanie :). Dla mnie skoki się skończyły z odejściem Ahonena, w którym byłam 'zakochana' :D.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...