środa, 10 kwietnia 2013

1. Wednesday - One Stroke Nails

A więc ruszam z projektem. Dziś pierwsza środa z One Stroke - Nails. Mam nadzieję, że spodoba Wam się forma :)



Z tym pierwszym zdobieniem i tutorialem miałam trochę problemów, bo ciężko malować i za chwilę sięgać po aparat, do tego to było przedświąteczne malowanie i też chciałam namalować coś na szybko. Dlatego zdobienie nie jest zbyt skomplikowane ;) Wykonane na bazie, którym był żółty lakier Sensique (nie pamiętam, który numerek).
  
  1. Zanurzamy pędzelek w wybranych przez nas kolorach, ja wybrałam czarną i pomarańczową farbkę.
  2. Malujemy pierwszy płatek, przykładając pędzelek do paznokcia delikatnie zaokrąglonym ruchem pociągamy tak jak wskazują strzałki na zdjęciu ( jeśli nie widać strzałek to po kliknięciu w zdjęcie na powiększeniu powinny być widoczne).
  3. Z drugim płatkiem robimy podobnie.
  4. Z trzecim to samo.
  5. Dalej bierzemy cieniutki pędzelek, nabieramy białą farbkę, chyba że chcemy inną ;)
  6. Malujemy kontur pierwszego płatka,
  7. drugiego płatka
  8. i trzeciego płatka ;) Dodajemy też kreseczki w środku kwiatka.
  9. Dalej przy pomocy sondy, bądź nawet główki szpilki dodajemy pomarańczowe kropeczki i kropeczki w środku kwiatka.
  10. I jeszcze czarne kropeczki, które dodałam dodatkowo ;)

Mam nadzieję, że przynajmniej trochę zrozumiałyście o co mi chodzi. Z czasem może moje tłumaczenie się poprawi ;)


Na kciuku pojawiła się hibiskus, ale co do jego tworzenia, to jeszcze zapewne pojawi się specjalne zdobienie z jego udziałem i wtedy będę tłumaczyła co i jak ;)


I jak tam podoba się taka forma? A może macie jakieś dodatkowe pytania, bądź sugestie? Piszcie śmiało w komentarzach :)





21 komentarzy:

  1. strasznie podobają mi się kwiatki wykonane w ten sposób. Muszę zakupić jakieś farbki i też zacząć tworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ładnie :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kwiaty to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, od razu się wiosennie i słonecznie zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słoneczny mani, a u mnie znów się zrobiło buro i ponuro, a tak się ucieszyłam, że wiosna przyszła. Ja teraz też eksperymentuje z farbkami i pędzelkami, bardzo ułatwiają życie ;) Całość ciekawie skomponowana, wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cos mnie wylogowało i komentarz mi się nie pojawił :( no nic. Bardzo słoneczny mani. U mnie znów deszczowo i ponuro, a już tak pięknie było ech . Aż miło popatrzeć na takie malunki. Też eksperymentuje teraz z farbkami i pędzelkami (dzięki tobie :) ) bardzo ułatwiają życie :) Świetnie skomponowana całość, wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z komentarzami się nie martw, bo muszą przejść zatwierdzanie ;)
      cieszę się, że eksperymentujesz z farbkami, ja teraz nie mogłabym bez nich żyć ;) a u mnie dość słonecznie :)

      Usuń
  7. piękne! "nie jest zbyt skomplikowane" akurat, dla kogoś kto ma wprawę to pewnie nie:) na razie nie mam xasu, ale za jakiś czas kupuję pędzelki, farbki, otwieram twój tutorial i do dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, są piękne !
    no i dziękuje bardzo, za pokazania "krok po kroku" jak zmalować takie mani. Po maturce, biorę się w garść i na pewno będę maltretować swoje pędzelki i farbki, może kiedyś wyjdą mi takie cuda jak Tobie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem Ci ogromnie wdzięczna za tego tutka :) Jak tylko znajdę chwilę, chwytam za pędzle i farbki i biorę się za malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się takie proste :) chyba spróbuję znowu bo bardzo podobają mi się takie kwiaty i też chciałabym umieć je robić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Cię za to, że będziesz dodawała takie środowe notki :D Do każdego płatka osobno moczysz pędzelek w farbie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miło :)
      tak do każdego, tylko już tego nie pokazywałam na zdjęciach ;) czasem spróbuję kilka zrobić od razu, ale wtedy trzeba jeszcze to poprawiać, chociaż i tak zawsze coś tam próbuję polepszyć ;)

      Usuń
    2. A ja jak próbowałam to za jednym razem chciałam zrobić, bo tak na filmikach widziałam - rach ciach i kwiatek jest :D Niby taka prościzna :D Może dlatego mi nie wychodziło :) Na pewno powrócę do tej metody.

      Usuń
    3. ja już różnie kombinowałam, ale moje pędzelki i farbki nie pozwalają niestety tak łatwo tworzyć jak na tych filmikach ;)

      Usuń
  12. wow są hipnotyzujące - śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się tutaj podoba :) obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...