środa, 17 kwietnia 2013

2. Wednesday - One Stroke Nails

Hej, hej :)

Jak tam ciekawe nowego zdobienia ? ;)


Lecimy najpierw z tutkiem :)


  1. Zanurzamy pędzel w wybranych kolorach, u mnie dziś padło na biel i róż.
  2. Poruszając delikatnie pędzlem w górę i dół po pół okręgu robimy zarys kwiatka.
  3. Dalej zanurzamy pędzel w farbkach jeszcze raz i ponownie powtarzamy czynność, aby wzmocnić kolory :).
  4. Cienkim pędzelkiem domalowujemy jakąś białą gałązkę.
  5. Dalej cienkim pędzelkiem dodajemy czarną obramówkę kwiatka, 
  6. podobnie przy łodydze, na konieć możemy również dodać czarne, białe, bądź czarno-białe kropki.

Poniżej jeszcze wersja na całych pazurkach, gdzie pojawiają się kropki:


    7. Dodajemy czarne kropki (ja w tym celu używam sondy) w wybranych przez nas miejscach,
    8. a następnie na nie dodajemy białe kropeczki.

Mam nadzieję, że tutorial jest w miarę zrozumiały, jeśli macie jednak jakieś pytania, to piszcie w komentarzach, bądź bezpośrednio na e-maila, znajdziecie go po lewej stronie pod ikonką z kopertą ;)


Jako lakier bazowy posłużyła mi piękna czerwień, przypominająca również ciemną pomarańcz, z Sensique nr 155. Na koniec nałożyłam Poshe, jednak szukam czegoś lepszego od niego, bo na trwalsze zdobienia to on się nie nadaje, bo szybko lakier schodzi, niestety.




16 komentarzy:

  1. ale się napracowałaś... pazurki bardzo ładne, ale nie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Roboty przy tym troszkę jest :) jednak to nie mój klimat zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ,bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany już kolejna środa, ale to zleciało:)
    a zdobienie jak zwykle ślczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu mi nie wyjdzie tak cudownie ja Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka prób i Tobie wyjdzie jeszcze lepiej :)

      Usuń
  6. BOSKIE :) muszę kiedys spróbowac swoich sił ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Tylko mnie się dużo bardziej podobało bez tego czarnego wykończenia.. kwiaty wyszły tak bosko, że mam wrażenie ten efekt zanika przy tym obramowaniu.. w każdym razie sama nie namalowałabym czegoś podobnego nigdy, a się tu wymądrzam. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to żadne wymądrzanie po prostu wyrażasz swoje zdanie i za to bardzo dziękuję :) u mnie z tymi konturami jest różnie czasami je dodaję a czasami nie, zależy na co mam ochotę ;)

      Usuń
  8. Jejku, pięknie paznokcie! :) chciałabym tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne to zrobiłaś. Próbowałam tej metody, ale farbki się tak zlewały, że nic nie wychodziło :/

    OdpowiedzUsuń
  10. O widzę płatki coraz piękniejsze. Cały wzorek doprawdy prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...