sobota, 13 kwietnia 2013

HOBBY: książki

Ale ten czas szybko leci. To już przedostatni tydzień projektu. A skoro ten czas tak szybko przemija, to zabieram Was na trochę do czasów dzieciństwa ;)  Sprawiły to książki, które są inspiracją szóstego tygodnia projektu Hobby.
Link pod koniec posta ;)



Przeglądałam, wybierałam, myślałam dość długo. No i padło na sierotkę Marysię. Niestety moja sierotka średnio przypomina człowieka, ale cóż nie zawsze wszystko wychodzi idealnie. Najbardziej jestem chyba zadowolona z tła :D


Dziś mało zdjęć, bo pogoda zrobiła mi psikusa i jak skończyłam sprzątać to rozpadał się deszcz i nie było dobrego światła więc musiałam się zadowolić zdjęciami z fleszem, które są średnie ;/
A Wam podoba się taka interpretacja tematu?



 Odwiedźcie Justine, aby obejrzeć prace innych ;)



U Justine możecie również zagłosować na najlepszą prace tygodnia czwartego, bardzo Was do tego zachęcam, dziewczyny naprawdę się postarały, tylko pozazdrościć niektórych pomysłów ;)




Follow on Bloglovin

 




18 komentarzy:

  1. świetnie wyszło, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie i jak dokładnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepadałam, zakochałam się!!!!! jesteś wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra! Ja jeszcze nie mam pomysłu na ten książkowy tydzień :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, po prostu szczena mi opadła, coś wspaniałego! Niesamowicie wygląda, nie mogę się napatrzeć O_o

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, ja tu ubolewałam że tak słabo wyszły te pazurki, a Wam tak się podobają ;) to miłe :) dziękuję za Wasze komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle zaskakujesz;) Szkoda tylko, że nie ma zdjęć z bliska, z chęcią przyjrzałabym się tej precyzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, zbliżenie byłoby fajne, bo tyle szczególików nie widać:P

      Usuń
  8. Jest świetnie bo kolorów. Lubię takie mani, gdzie dużo się dzieje. Fajny temat, wykonanie bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko mateńko <3 Tak dokładnego wzorku, to chyba jeszcze nie widziałam :D No cudne są!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te pazurki Ci wyszły! taka cała historia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ubolewam strasznie, że ma zdjęć z bliska :) Rewelacyjnie to wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega!!! Zaniemówiłam zresztą jak przy każdym Twoim zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne i jaka precyzja :) PODZIWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej niesamowite to jest to, że robisz to na obu rękach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś fantastycznego, stworzyłaś przepiękną bajkową opowieść na swoich pazurkach:) Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...