poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Nutkowe pazurki

Witajcie :)
Dziś mam dla Was kolejne zaległe pazurki, tym razem wykonane u Magdy. Bardzo chciała motyw nutkowy na pazurkach i klucz wiolinowy ;) Zatem prośba została wykonana ;)



Jak się Wam podoba ? :)

W czasie weekendu udało mi się zmienić wygląd bloga, może zdołałyście to zauważyć ;)
Zdążyłam już dostać pewne uwagi, typu że grafika nie nawiązuje do tematyki, ale cieszę się, że ktoś porusza taką kwestię. Bo wiem, że są osoby, które mówią to co myślą a nie tylko wychwalają mimo, że tak naprawdę się im nie podoba ;)
Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia przed przemianą i nie mogę zamieścić porównania ;)
A jeszcze kwestią wyjaśnienia. Chciałam, aby blog stał się miejscem, w którym będę czuła się fantastycznie, gdzie będzie dużo tego co uwielbiam. Dla mnie obecny wygląd bloga, to jak wygląd mojej osoby i mojego otoczenia. Naokoło mnóstwo storczyków (które uwielbiam), a które odnoszą się do wspaniałych ludzi z mojego życia, natomiast w środku posty o tematyce paznokciowej, które czasem oddają jak widzę świat, o czym marzę, co lubię itd ;)
A podsumowując, jestem bardzo zadowolona z nowego wyglądu zwłaszcza, że nie miałam zielonego pojęcia o html-u i innych ciekawych opcjach, ale po kilku godzinach udało się mi stworzyć coś, dla mnie, wyjątkowego. :)




9 komentarzy:

  1. Wygląd może nie nawiązuje do tematyki bloga, ale jak wspominałaś czujesz się dobrze w takim otoczeniu a to jest najważniejsze:) Mi osobiście bardzo podoba się ten wygląd nie paznokciowy ale przyciąga oko, super. Paznokcie również bardzo ładne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy wygląd jest super, tez lubię storczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądają pazurki :)
    ja tam bym się nie przejmowała opiniami, że wygląd nie pasuje do tematyki, mój też nie za bardzo ale mnie się podoba :) a poza tym z chęcią tu wchodzę - kocham storczyki :) zajmują mi one całe parapety i miejsca pod oknami :P są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie połaczenie różu i zlota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne, żeby dobrze czuć się u siebie. Blog, to własne miejsce w sieci i Tobie przede wszystkim powinien się podobać ;) Zdobienie bardzo ładne, śliczny lakier bazowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy jest ten nowy wygląd bloga ;)
    a pazurki wyszły Ci przepieknie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...