poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Podsumowanie projektu Kontynenty

Dziś mam dla Was podsumowanie projektu u mixoflife. W końcu się do niego zebrałam, a było bardzo ciężko. Ostatnio braknie mi czasu, niestety.
Zatem oto co stworzyłam podczas trwania projektu



Tydzień 7: Europa

A Wam jak podobają się prace, która najbardziej przypadła Wam do gustu?
Zachwyciło Was coś szczególnie? ;)


I na koniec chciałabym bardzo serdecznie podziękować Mixoflife za pomysł na nowy projekt :) Jestem bardzo zadowolona, że wzięłam w nim udział. Miałam niesamowitą zabawę tworząc zdobienia na temat konkretnych kontynentów. Czasem pojawiały się problemy z pomysłami, ale ostatecznie udało się dotrwać do końca. Niestety kontynenty w końcu się skończyły ;) Dziękuję jeszcze raz Mixoflife ;)

A przy okazji zapraszam Was również do obserwacji mojego bloga na bloglovin klik w poniższy obrazek ;)

Follow on Bloglovin

Więcej informacji o bloglovin znajdziecie u tamit24, która bardzo ładnie wytłumaczyła o co chodzi z tym całym bloglovin ;)

Zapraszam również do polubienia mojego Fanpage'a :)


Pozdrawiam,
Asia

9 komentarzy:

  1. Wszystkie zdobienia sa swietne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam twoje zdobienie, ale to już pewnie wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice blog!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  4. NY podoba mi się chyba najbardziej, szkoda, że mnie ominął ten projekt, jednak za pewne czasu by mi nie wystarczyło na to wszystko^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje zdobienie są perfekcyjne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie potrafiłabym wybrać najpiękniejszego! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam słabość do Twoich brazylijskich pazurków - kocham je odkąd zobaczyłam je po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...