niedziela, 21 kwietnia 2013

Projekt Hobby: własne hobby - Formuła 1

Witajcie w tę słoneczną niedzielę. :)
Dziś mam dla Was, niestety, już ostatnie zdobienie w ramach projektu Hobby. Strasznie mi szkoda, bo był to fantastyczny projekt. Brawa za pomysłowość dla Justine :) Mam nadzieję, że jeszcze nie raz przygotuje dla nas coś ciekawego :)
A tymczasem zapraszam Was na formułę 1, moje kolejne hobby (bo tematyką ostatniego tygodnia jest własne hobby) trochę dalsze niż skoki narciarskie i piłka nożna, ale taki zdobienia już były więc pozostała jeszcze formuła.
A właśnie skończyłam oglądać wyścig, szkoda że mój ulubieniec tym razem nie znalazł się w czołówce.



Do zdobienia użyłam białego lakieru Wibo, czerwonego Safari oraz czarnej i białej farbki akrylowej :)


To jak tam pomysł podoba się?
Przekonało by Was takie zdobienie do formuły 1?
Są jakieś fanki tego sportu? Kto jest Waszym ulubieńcem? ;)



Dobra dwie godziny przerwy wystarczy. Uciekam w notatki ;)


15 komentarzy:

  1. Ja zwykle wszystko na wysokim poziomie :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię F1, ale bardzo lubię te paznokietki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe hobby :) A pazurki wyszły świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokietki bombowe! I oryginalne hobby oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow - super pomysł i wykon ;D !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze u Ciebie - genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no nieźle ;D jestem pod wrażeniem pomyslu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. F1 jak natrafię obejrzę, kiedyś uwielbiałam (gdy Kubica jeździł) w tej chwili Piłka nożna zagraniczna FC Barcelona <3 Skoki narciarskie, p. ręczna no i siatkówka a i lekkoatletyką nie pogardzę :)
    Co do paznokci od razu wiadomo o co chodzi, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie od Kubicy się zaczęło ;) i jakoś jak tylko mam możliwość to oglądam nawet kwalifikacje ;)

      Usuń
  9. Super mani! Uwielbiam F1 :) Za czasów Kubicy oglądałam każdy wyścig :( Teraz ze względu na szkołę, bardzo rzadko udaje mi się obejrzeć wyścig... Obecnie moim faworytem jest Fernando Alonso i Kimi Raikkonen :) A Twoim? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też Fernando Alonso, a na drugim miejscu Adrian Sutil (ostatnimi czasy był niestety dość pechowym zawodnikiem), ja korzystam z oglądania formuły do czerwca, bo później TV na stancji przestanie działać ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...