piątek, 5 kwietnia 2013

Walentynkowa wygrana

Tak, tak wiem od walentynek minęło już mnóstwo czasu, ale dopiero w tym tygodniu dodarła do mnie wygrana od Faelwennn i dlatego dziś post na ten temat. Nie wiedziałam, co wygrałam bo to była niespodzianka, ale jestem mega zadowolona.



Balsam o cudownym zapachu. I dwa śliczne lakierki. Do fioletowego nie byłam przekonana, ale jest fantastyczny :)
A tak lakiery prezentują się na moich pazurrrrrrach :)



I jeszcze mam do Was pytanie o dobry fluid/podkład, bo posiadam taki jak poniższy, ale obecnie przy moich jasnych włosach jest zbyt ciemny, a niestety jaśniejszy z tej serii jest tylko jeden a i tak jest za ciemny. Potrzebuje więc czegoś sprawdzonego, bo jeśli mam kupić coś droższego to nie chcę wyrzucać kasy w błoto. Macie może jakieś sprawdzone specyfiki? :)


Pozdrawiam,
Asia


21 komentarzy:

  1. Zasłużona nagroda!
    Dla mnie ten podkład też jest za ciemny, ale mieszam go z podkładem i jest ok :) Niestety, coś za coś i nie otrzymuję mocnego krycia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam Ci Revlon Colorstay - recenzja u mnie na blogu http://coconutek.blogspot.com/2013/02/recenzja-podkad-revlon-colorstay.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten różowy jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że nagroda przypadła Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze te myszki :) Wygrana jak najbardziej zasłużona. Nagrody świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje :)
    wspaniała nagroda! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myszki są prze śliczne! :) gratuluje.
    Podkład mogę polecić z Pierre Rene-Skin Balance, Maybelline affinitone 24h lub astor-skin match. Wszystkie testowałam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za podpowiedzi co do podkładu, chociaż nie wiem czy znajdę odpowiedni odcień ;)

      Usuń
  8. jeszcze raz gratuluję!
    ja ciągle czekam na swoją przesyłkę... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też korzystam teraz z Maybelline New Affinitone 03 Light Sand Beige :) Kolor idealnie mi odpowiada, ponieważ mam bardzo jasną karnację. Jedyną jego wadą jest dla mnie to, że jest bardzo lejący, ale za to dobrze rozprowadza się po twarzy i nie zostawia maski :) No i trzeba uważać przy otwieraniu, żeby podkład przypadkiem nie był "do góry nogami" bo można się pobrudzić ;) Gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ten fioletowy lakier jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne myszki :) a co do podkladu jak chcesz zainwestować w coś dobrego to ja obecnie używam Bourjois 123 perfect. Nawet się sprawdza dobrze kryje ale polecalabym bardziej do cery tłustej lub mieszanej do suchej zupełnie sie nie sprawdzi. Affinitone też lubiłam ale skóra mi się przyzwyczaiła :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Te myszki powaliły mnie na kolana :D Bardzo fajna nagroda, ten róż jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jej, jakie słodki walentynkowe pazurki !
    a wygrany róż, jest piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ten różowy jest piękny! a co do podkładu to akurat tego używam i jestem nim oczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię ten podkład, ale teraz kolorystycznie zupełnie się nie nadaje, bo przy ciemnym blondzie jest idealny, ale przy jasnym już nie bardzo niestety ;)

      Usuń
  15. piękne lakiery wygrałaś :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...