środa, 3 kwietnia 2013

Wednesdays with One Stroke Nails

Zatem zaczynamy.

Ruszam z moim pomysłem na one strokowe środy.
Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko jakoś pogodzić ;)


W pierwszą środę nie mam dla Was zdobienia.
Chcę Wam zaprezentować moje narzędzia pracy ;)



Farbek mam ponad 20, ale i tak zwykle używam tych samych kolorów ;)
Przejdźmy do pędzli:


Trzy cienkie pędzle do zdobień. Bardzo je lubię, bo są naprawdę cieniutkie i bardzo łatwo się nimi operuje, zwłaszcza przy wykończeniach, gdzie trzeba dodać jakieś dodatkowe elementy.


Tu kolejne cienkie pędzelki, jednak grubsze od poprzednich. też stosuję je czasem do wykończenia zdobień, często też do jakiegoś wypełniania lub malowania jakiś rysunków na pazurkach. :)


I teraz typowe pędzle, których używam do zdobień one strokowych. Używam ich zamiennie, w zależności od tego, co akurat chcę stworzyć.


I na koniec jeszcze trzy sondy do kropeczek ;)
Chociaż czasem przydają się też do innych rzeczy.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój pomysł. Będę starała się umieszczać również tutoriale do zdobień prezentowanych w akcji.
Zatem pierwsze zdobienie pojawi się za tydzień :) 


Pozdrawiam Was serdecznie,
Asia :)

19 komentarzy:

  1. Super :) A może stworzysz jakiś poradnik jak namalować tą metodą takie cudeńka? Ja kilka razy próbowałam i wyglądało to tak, jakby to dziecko malowało... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poradnik mówisz? pomyślimy o tym, ale na razie pozostanę przy małych tutorialach, bo na poradnik to nie ma jeszcze takiej wiedzy i na tyle dobrego aparatu ;)

      Usuń
    2. W sumie to chodziło mi o tutorial :)

      Usuń
  2. Super pomysł będę wyczekiwać kolejnych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) A pędzli to Ci aż zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczekuję tutorialu!
    Przepięknie wyglądają takie pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  5. :) doczekałam się! ^^ może w końcu załapię one stroke!
    zapisuję się u Ciebie na korepetycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah one stroke, ja co jakiś czas przy okazji malunków farbkami cośtam na papierze próbuję, jednak chyba mam problem z prawidłowym ułożeniem pędzelka do tego :/ Póki co tej metody się wręcz boję, jednak w końcu będę musiała do niej zasiąść gdyż efekty są piękne :) Czekam na posty z zdobieniami ;)
    PS. Zastanawiałam sie nad zakupem zestawu tych 3 pędzelków, póki co mam zestaw tych drugich, niestety włosie mi z nich strasznie szybko wypada :/

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa Twoich zrobień. Ja w tym temacie jestem całkiem "zielona" :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super seria, bo jestes mistrzynią w one stroke!

    OdpowiedzUsuń
  9. już nie mogę się doczekać tutoriali :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spora kolekcja :) mi w zupełności wystarczą 2 moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy pomysł!
    chyba musze zainwestować w pędzle i farbki, to może się czegoś nauczę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chwała Ci za te prezentację :) W głowę zachodziłam jak tworzysz takie cudeńka. Ja robię wszystko igła i lakierami ale to mega meczące. Czas na wymianę sprzętu :*

    OdpowiedzUsuń
  13. nono :D czekam na efekty, te pazurki są cudowneee <3 ale masz asortyment :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, czekam na kolejne posty tego typu ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też korzystam z tych trzech cienkich pędzelków i jestem zadowolona, choć przyznam, że lubią "wypadać" :P Cieszę się na Twoje środy, bo z chęcią poznam kilka tajników one stroke ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...