wtorek, 7 maja 2013

Dziennik z podróży :)

Ostatnio wyruszyliśmy w rejs po morzach i oceanach, zatem dziś pora na dziennik z podróży :)


Jak to podczas takich rejsów bywa, pisze się takie dzienniki pokładowe. I ja również taki napisałam. Był ciepły, słoneczny dzień. Włosy rozwiewały delikatne podmuchy wiatru. Na horyzoncie było widać tylko szeroko rozlewający się ocean. Statek niespiesznie przemierzał nieznane głębiny. 


A na pazurkach literka po literce powstawały wspomnienia z rejsu.


A tak na poważnie zdobienie wykonane metodą gazetową, w końcu się udało. Chyba dobry alkohol był ;)
Baza to Wibo - Extreme Nails nr 493




11 komentarzy:

  1. poluję na ten nr WIBO, ale nigdzie nie mogę go złapać :( fajne pazurki :) tej metody jeszcze nie próbowałam, wydaje się prosta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat go wygrałam :)

      Usuń
    2. szczęściara... :) może jeszcze znajdę, widziałam go kiedyś na jakiejś blogowej wyprzedaży i teraz nie wiem u kogo... :/

      Usuń
  2. Piękne masz paznokcie. Na pierwszym zdjęciu wygląda jakby lakier był magnetyczny, ale zdobienie jest o wiele ładniejsze niż efekt magnesu :)
    Zazdroszczę udanego rejsu, ja bym była ciągle zdenerwowana, bo nie za bardzo lubię wodę w innej postaci niż basen..

    Zapraszam do mnie na rozdanie jeśli tylko masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja raz próbowałam i mi nie wyszło ale muszę koniecznie jeszcze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to była właśnie moja druga próba :)

      Usuń
  4. wyszło ślicznie :) też kiedyś próbowałam, ale efekt nie był tak powalający

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna metoda, która będzie czekała w kolejce do wypróbowania :) bardzo podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię motyw gazetowy :) Zawsze myślałam, że najlepiej druk wygląda na białym lakierze, a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakaś telepatia między nami chyba, bo jutro na blogu u mnie też planowo gazetowe na niebieskim tle :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale :) nigdy jeszcze nie podeszłam do tej metody :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...