środa, 15 maja 2013

Paznokciowy Team 6

Spóźniłam się, bo początkowo uznałam, że nie będę robiła tego zdobienia, bo już kiedyś się z nim bawiłam tylko dodawałam jeszcze błyskawice. Jednak gdy pomalowałam pazurki na fioletowo z zamiarem namalowania na nich koronki stwierdziłam, że galaxy może na nich nieźle wyglądać. Dlatego też jak pomyślałam tak zrobiłam ;)


W tym celu użyłam fioletu od Miyo nr 54, białaska Wibo nr 25 z serii Express growth oraz niebieskiego Miss Selene nr 221.
Aż dziwne, ale z efektu byłam bardzo zadowolona, częściowo wzorowałam się na tutorialu przygotowanym przez Odette, której zdobienia wprost ubóstwiam :)
A oto więcej zdjęć:

 

Zdobienie wykonałam w ramach Paznokciowego Teamu :) Wzorek tym razem był wybrany przez zaczarowaną :)




20 komentarzy:

  1. ładnie ci wyszło:) ja tez miałam nie robić, w końcu zrobiłam, ale zdjęcia mi nie wyszły:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło! Koniecznie muszę kiedyś zrobić sobie takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. These are rather beautiful! I'm so glad to have found your blog - that's the best part about your comment on mine. I went through a couple of your posts and you truly are an artist! I can't believe you do your designs on both of your hands! WOW! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam galaxy, zawsze dobrze wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie pazurki, jakoś nie mam weny, aby samej spróbować :)Świetnie Ci wyszło to mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyszło jednak ja jak zawsze przy galaxy uczepię się tych białych kropek które psują efekt (według mnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat wolę z kropkami, bo nie podobał mi się totalnie efekt bez kropek ;)

      Usuń
  7. świetnie Ci to wyszło - uwielbiam galaxy bo jest niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba w końcu zmierzę się z Galaxy, tutek którym się inspirowałaś jest genialnie prosty w stosunku do tych, które widziałam do tej pory, więc może mi się uda :)

    Na fiolecie galaxy wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci to wyszło! Chyba też sobie zrobię galaxy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja ostatnio kompletnie nie mam ochoty na zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ! rewelacja :) Zostaje u Ciebie na dłużej oczywiście zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie ci wyszło to zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, jestem osoba która probuje rozwinac sie nieco w siedzi, byłabym wdzieczna gdybys polubiła moja strone. Twoje paznokcie sa bardzo ładne :) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...