piątek, 17 maja 2013

Projekt Trendy 4: koronka

Hej, hej :)
To wróciłam na weekend do domu i jakimś cudem udało mi się nadać odpowiednią formę zdjęciom, mimo braku najczęściej przeze mnie używanych programów (ale tak to już jest jak nie chce się mieć ciężkiego bagażu ;)  ), dlatego też piszę dziś posta koronkowego ;) 


Jakiś czas temu już pojawiło się coś a la koronka, a tym razem będzie lepsza wersja ;)  Także w ramach projektu Trendy ;) Nie będę się dziś rozpisywała, bo strasznie ciężko przestawić mi się na domową klawiaturę ;) Nadrobię to w najbliższych postach o ile czas na to pozwoli ;) A dziś będzie sporo zdjęć ;)
Zapraszam do oglądania i wyrażania opinii :)


PROJEKT TRENDY 

Buziaczki i miłego weekendu, bo nie wiem czy dam radę wstawić coś jeszcze przez najbliższe dni ;)



21 komentarzy:

  1. Wow, świetny jest! Podoba mi się :) Chciałabym taki umieć hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci wyszła koronka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great gradient! :D And the fact that you used bold bright colours with lace and still made a perfect combo is amazing! Beautiful mani indeed**

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny!
    podoba mi się połączenie tych kolorków :)
    a koronka cudnie wydziergana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana co ja Ci mogę napisać są po prostu urocze -jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie koronki są takie białe, lekkie i delikatne, a twoje to takie ażurki :P, coś cudownego! *_* Chyba najładniejsze koronki jakie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są!
    zieleń z żółtym świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się, niestety ja na moich paznokciach mogłam zrobić tylko małą koronkę:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, koronka na paznokciach zawsze mnie oczaruje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, w mój gust wbiła się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna koronka, podziwiam za cierpliwość :P

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowicie to namalowałaś :) koronka idealna !!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna jest ta koronka! kolory niecodzienne, ale pięknie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i to są faktycznie kolory marzeń i to w koronkach. Przepiękne i jestem w szoku, że do tej pory tu nie trafiłam, bo masz najpiękniejsze paznokcie blogosfery :P
    Obserwuję i nadrabiam zaległości <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta koronka! pięknie Ci to wyszło!:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju, te zdobienie jest przeurocze *_*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...